Stoeltjeslift bloopers

Lalala, Vodka!

Aan de hand van het “Energy Landia” bord in het begin kan ik opmaken dat het hier om een Pools gebied gaat? Maar mijn god, hoe krijgen de meeste het voor elkaar zeg :(

Maar ook die vader(?) die zijn kind nog even snel door een reeds lang gesloten poortje duwt… Hoe stom kun je zijn.

Click. Click. Peace

Liftpersoneel is ook wel echt laat met de lift stil zetten een aantal keer…

❄️

Liftpersoneel is ook wel echt laat met de lift stil zetten een aantal keer…

David23 op 9 feb 2017 14:17

Valt me nog mee, met zoveel opzettelijke gepruts zou ik hem gewoon laten draaien.

Zo kom je er in de meeste gebieden wel meer van deze toppers tegen

Nou ik ben er 1. Ik ben gewoon onhandig, het zit in de familie ik kan er ook niets aan doen;)

Ik ben gevorderde beginner maar met het skien zelf val ik gewoon nooit dit jaar ook geen 1 keer. De lift echter dit jaar 1x ging mijn ski uit. 1x zat ik met mijn stokken klem tussen de beugel dus mijn been zat muurvast deed echt veel pijn en 1 keer was ik gewoon te laat in de sleeplift zodat ik aan mijn armen omhoog ging ipv dat ik er met mijn rug tegen aan leunde

Nou ik ben er 1. Ik ben gewoon onhandig, het zit in de familie ik kan er ook niets aan doen;)

Ik ben gevorderde beginner maar met het skien zelf val ik gewoon nooit dit jaar ook geen 1 keer. De lift echter dit jaar 1x ging mijn ski uit. 1x zat ik met mijn stokken klem tussen de beugel dus mijn been zat muurvast deed echt veel pijn en 1 keer was ik gewoon te laat in de sleeplift zodat ik aan mijn armen omhoog ging ipv dat ik er met mijn rug tegen aan leunde

jonnie op 9 feb 2017 15:12

Waar zijn die filmpjes dan? ;)

Haha … briljant! Maar dit is in scène gezet toch!?

null

Hik! :-)

When life gets too complicated.... SKI

Haha … briljant! Maar dit is in scène gezet toch!?

Patrick1980 op 9 feb 2017 15:42

Ik denk het echt niet… Ik denk dat veel liften na elk seizoen zo’n filmpje kunnen maken.

Click. Click. Peace

Heerlijke beelden?