Stoeltjeslift bloopers

Lalala, Vodka!

Aan de hand van het “Energy Landia” bord in het begin kan ik opmaken dat het hier om een Pools gebied gaat? Maar mijn god, hoe krijgen de meeste het voor elkaar zeg :(

Maar ook die vader(?) die zijn kind nog even snel door een reeds lang gesloten poortje duwt… Hoe stom kun je zijn.

Click. Click. Peace

Liftpersoneel is ook wel echt laat met de lift stil zetten een aantal keer…

❄️

Liftpersoneel is ook wel echt laat met de lift stil zetten een aantal keer…

David23 op 9 feb 2017 14:17

Valt me nog mee, met zoveel opzettelijke gepruts zou ik hem gewoon laten draaien.

Zo kom je er in de meeste gebieden wel meer van deze toppers tegen

Nou ik ben er 1. Ik ben gewoon onhandig, het zit in de familie ik kan er ook niets aan doen;)

Ik ben gevorderde beginner maar met het skien zelf val ik gewoon nooit dit jaar ook geen 1 keer. De lift echter dit jaar 1x ging mijn ski uit. 1x zat ik met mijn stokken klem tussen de beugel dus mijn been zat muurvast deed echt veel pijn en 1 keer was ik gewoon te laat in de sleeplift zodat ik aan mijn armen omhoog ging ipv dat ik er met mijn rug tegen aan leunde

Nou ik ben er 1. Ik ben gewoon onhandig, het zit in de familie ik kan er ook niets aan doen;)

Ik ben gevorderde beginner maar met het skien zelf val ik gewoon nooit dit jaar ook geen 1 keer. De lift echter dit jaar 1x ging mijn ski uit. 1x zat ik met mijn stokken klem tussen de beugel dus mijn been zat muurvast deed echt veel pijn en 1 keer was ik gewoon te laat in de sleeplift zodat ik aan mijn armen omhoog ging ipv dat ik er met mijn rug tegen aan leunde

jonnie op 9 feb 2017 15:12

Waar zijn die filmpjes dan? ;)

Haha … briljant! Maar dit is in scène gezet toch!?

null

Hik! :-)

When life gets too complicated.... SKI

Haha … briljant! Maar dit is in scène gezet toch!?

Patrick1980 op 9 feb 2017 15:42

Ik denk het echt niet… Ik denk dat veel liften na elk seizoen zo’n filmpje kunnen maken.

Click. Click. Peace

Heerlijke beelden?

Zo heb ik ooit een filmpje gezien waarbij iemand die uit de lift moest glijden dat op 1 of andere manier niet lukte en bungelend aan de lift bleef hangen. Helaas dit filmpje nooit meer kunnen vinden☹️

LA NORMA😍☃️

Meer van hetzelfde:

Click. Click. Peace

en:

Click. Click. Peace

zijn wel veel snowboarders… is dat zo moeilijk met een snowboard?

Ik zou hier echt geen geduld voor hebben als ik liftbediende was, aaarrgg wat een kneuzen, ze doen t allemaal zichzelf aan!

Haha die laatste skier ook :). En al die snowboarders, beide bindingen vast en dan lekker falen…

Ik heb best wel wat onhandige dingen gezien bij liften maar dit is wel erg bont. Wel vervelend dat er soms andere mensen vallen door toedoen van die klunzen…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

@frank, Ik weet niet of er in Winterberg camera’s zijn bij de liften, niet opgelet. Ik zou zelf ook de beelden wel terug willen zien hoe ik met 1 ski de lift uitkwam/viel;)

Vooral die leedvermaak van degenen die de boel opnemen, hahaha, dat lachen!

Hahaha, dat gelach ook van bv die vader met dat kindje op die grasbaan ‘bye hun’

Of die moeder bij dat kindje ‘let go! MUAHA’

:')

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Hhahaha best leuk om te zien, maar wat een prutsers zeg…lekker twee bindingen vast houden van je snowboard dat is handig

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Ik word er helemaal vrolijk van, blij dat ik niet de enige ben;)

zijn wel veel snowboarders… is dat zo moeilijk met een snowboard?

Bartje op 9 feb 2017 16:22

Eerste filmpje hebben skiërs de overhand volgens mij…

Sleepliften stoeltjesliften zijn niet moeilijk met snowboard. Er zijn wel veel idioten die denken dat ze zonder enige vorm van les kunnen snowboarden, dat uit zich dus al geruime tijd voordat ze boven zijn, bij het betreden van de liften… van sommige uit deze filmpjes betwijfel ik of ze überhaupt ooit boven gekomen zijn.

Persoonlijk vind ik het wel vervelend om in een volle stoeltjeslift te zitten met alleen maar skiërs. Niet vanwege de skiërs maar omdat je board dwars onder die skis hangt en je meer ruimte nodig hebt met uitstappen en wegsteppen zegmaar. Ik zit dan het liefst aan de zijkant. Dan heb je de meeste ruimte om opzij te gaan en de mensen naast je in de lift niet tot last te zijn.

🏂

Haha, dat mensen in de sleeplift ook blijven vasthouden nadat ze zijn gevallen.
Al moet ik wel zeggen; skigebieden die direct uit de lift een (flinke) helling maken houden niet echt rekening met boarders… Man wat een drama.

Heerlijk leedvermaak om te zien. Maar heb me er vorig jaar ook 1x schuldig aan gemaakt en was helaas meteen einde oefening voor die vakantie.

En als die snowboarders nou gewoon eens 1 binding los maken…
Valt me vooral bij de skiërs op dat 1 stapje opzij ook erg moeilijk is :D

Wat moet een lift bediende een geduld hebben…

Xx10

zijn wel veel snowboarders… is dat zo moeilijk met een snowboard?

Bartje op 9 feb 2017 16:22

Eerste filmpje hebben skiërs de overhand volgens mij…

Sleepliften stoeltjesliften zijn niet moeilijk met snowboard. Er zijn wel veel idioten die denken dat ze zonder enige vorm van les kunnen snowboarden, dat uit zich dus al geruime tijd voordat ze boven zijn, bij het betreden van de liften… van sommige uit deze filmpjes betwijfel ik of ze überhaupt ooit boven gekomen zijn.

Persoonlijk vind ik het wel vervelend om in een volle stoeltjeslift te zitten met alleen maar skiërs. Niet vanwege de skiërs maar omdat je board dwars onder die skis hangt en je meer ruimte nodig hebt met uitstappen en wegsteppen zegmaar. Ik zit dan het liefst aan de zijkant. Dan heb je de meeste ruimte om opzij te gaan en de mensen naast je in de lift niet tot last te zijn.

Martin9 op 9 feb 2017 22:28

Eens. Aan de zijkant zitten is voor mij ook het fijnst. Aan de linker kant omdat ik goofy op mijn board sta.
Maar het is voor boarders sowieso wel lastiger omdat 1 been los zit.
Beste tip is dan ook: Kijk waar je naar toe wil en niet naar beneden.

Nageln in Holz ist der Hammer!

Wat moet een lift bediende een geduld hebben…

xx10 op 10 feb 2017 07:08

Eén van die gasten had dat duidelijk niet. Ik ga altijd naar Krimml en daar zit ook zo’n vent die geen zin heeft in zijn baan bij de sleeplift. Mijn kameraad werkt daar ook, maar bij een stoeltjes lift. Is compleet anders dan sleeplift… Met name geestdodend…

Nageln in Holz ist der Hammer!

zijn wel veel snowboarders… is dat zo moeilijk met een snowboard?

Bartje op 9 feb 2017 16:22

Nee, vergt net als bij skiën even oefening, maar dat is het. Echter, veel van de vallende snowboarders in het filmpje denken leuk te doen door beide voeten in de bindingen gestrapt te laten. Daar gaat het fout, omdat ze met hun board overdwars in de sneeuw blijven haken.

haha, en daarom staan de liften dus vaker stil.

Plaats een reactie