Nieuwe gear? Show it! (deel 3)

@Pvdh Misschien moet ik daar eens langs gaan voor een artikeltje. Super gaaf…

Click. Click. Peace

Ik kan geen prijsjes vinden op hun site, wat kost zo’n lat? Ik zie die Powder Big Fat wel zitten ;-) of de double rocker

Click. Click. Peace

Ik kan geen prijsjes vinden op hun site, wat kost zo’n lat? Ik zie die Powder Big Fat wel zitten ;-) of de double rocker

Rogier op 19 jan 2018 14:06

Zeker de moeite waard om eens langs te gaan. Hij werkt heel nauw samen met Picture Organic Clothing, ook hier uit de buurt vandaan.

Een jaar wachten op je skies??? @PvdH wat een klote 2017 heb jij dan gehad ;-)

Veel plezier met deze prachtige latjes

Zo’n ski verdient een eigen topic. Maar ja, ik kan die ski waarschijnlijk toch niet betalen, liefde kost geld.

Tijd voor een uitpakparty?!

@Pvdh Mooi setje skies! En zeer bijzonder dat dat handgemaakt is, ben benieuwd naar jouw ervaringen! En naar het verslag van @Rogier natuurlijk als hij er langs is geweest!

Ik wilde graag nieuwe handschoenen en ben een jaar bezig geweest om van alles en nog wat te passen. De keuze is uiteindelijk gevallen op de Hestra Army Leather Patrol.

null

When life gets too complicated.... SKI

Ik hoef zometeen niet eens de sneeuw meer in voor ski-foto’s ;-)

null

Click. Click. Peace

Wat is dat @Rogier? Een fotocamera voor op de drone?
@pvdh Erg mooie ski’s. Doet me een beetje denken aan het custom-made snowboard van Morris en co van wePowder.

Mr. Slow

@Quick Een 400 mm lens voor op mijn camera…

Click. Click. Peace

Doet maar Pro, zeg @Rogier

May the ski force be with you !!

https://cdn.wintersport.nl/forum/20/262bd8023041eb2bce4d0ba5...

Gister nieuwe snowboard boots gekocht, Salomon Malamute en nog 2 paar compressie sokken erbij. Thanks Frank van Cellblock Utrecht!

@Rogier

Het was zeker kiezen tussen een nieuwe auto of deze lens? 😰😰💰

Oh Santa! Fresh snow, my favourite! How did you know?

@Embee :-) ongeveer ja

Click. Click. Peace

@Pvdh holy sh*t wat een skis. Ik ben inderdaad toch een beetje benieuwd naar de prijs :o

Inderdaad @gaston, @Pvdh deze skis verdiend een eigen thread! Enlighten us!!

Veel plezier ermee!

*bericht bewerkt door Paultjeftw op 22 jan 2018 14:17

https://cdn.wintersport.nl/forum/20/f29cffeab28e2c3992129a7a...

Blij met mijn Burton wanten. Mijn handen blijven lekker warm!

Bergen + Sneeuw = ❤

Blij met mijn Burton wanten. Mijn handen blijven lekker warm!

Nelis op 22 jan 2018 14:30

Draag je zowel de wanten als de hanschoenen :o? Dat is inderdaad erg lekker warm ;). Mooie, ik ben ook nog opzoek naar wanten…

*bericht bewerkt door Paultjeftw op 22 jan 2018 14:38

Blij met mijn Burton wanten. Mijn handen blijven lekker warm!

Nelis op 22 jan 2018 14:30

Draag je zowel de wanten als de hanschoenen :o? Dat is inderdaad erg lekker warm ;). Mooie, ik ben ook nog opzoek naar wanten…

Paultjeftw op 22 jan 2018 14:38

De handschoen hoort erbij. Wel zo prettig als je de handschoen dan toch even uit moet doen heb je niet meteen bevroren vingers. Alleen de smartphone/touchscreen bediening daar kan ik niet zoveel mee. Ik had deze gekocht: Burton Wintersporthandschoenen Gore Mtt 103841 - True Black - Heren - Maat L op bol.com: https://www.bol.com/nl/p/-/9200000074188552

Bergen + Sneeuw = ❤

@Nelis je bedoelt dat je met alleen de handschoenen je mobiel niet kan bedienen? Dat zou jammer zijn

Tijd voor een uitpakparty?!

@Nelis je bedoelt dat je met alleen de handschoenen je mobiel niet kan bedienen? Dat zou jammer zijn

Gaston op 22 jan 2018 16:12

Nee dat is erg jammer. Met je wanten wel. Maar ja wat heb je daar aan 😉

Bergen + Sneeuw = ❤

@Nelis je bedoelt dat je met alleen de handschoenen je mobiel niet kan bedienen? Dat zou jammer zijn

Gaston op 22 jan 2018 16:12

Ik heb dunne Hestra losse binnenhandschoenen. Daar lukt het soms mee, maar niet altijd.

Ikzelf heb Icebreaker Merino liners, daar gaat t wel mee (geen speciaal garen, denk eerder dat de stof lekker dun is). Misschien is dat wat voor je?

*bericht bewerkt door Gaston op 22 jan 2018 16:21

Tijd voor een uitpakparty?!

Nieuwe handschoenen gekocht:

https://cdn.wintersport.nl/forum/20/484299e9d18f884a67e2612a...

Mooi zacht geitenleer, Primaloft voering en wind- en waterdicht ademend membraan.

De wanten van Dakine hebben stormliners, die geschikt zijn om je telefoon te bedienen. Die zijn ook los te kopen. Werken perfect.

''Powder to the people''

https://cdn.wintersport.nl/forum/20/6c0667a54ace365fb339527d...

Nieuwe slibrillen, flight deck xm met prizm torch lens en de pink prizm pink iridium en voor mijn man de airbreak prizm torch met de prizm rosé.

*bericht bewerkt door Nicol op 26 jan 2018 07:44

@Maris, mooi materiaal.
Wel jammer dat er voor dat geld nog geen hardcase bij kan.
Veel plezier ermee!

Tijd voor een uitpakparty?!

Ja en die zijn ook nog best prijzig… ga maar eens kijken bij de Action of ze iets hebben waar de lenzen in kunnen.

Mijn ervaring is dat als je een losse (replacement) lens gewoon in het zakje in je rugzak of jaszak doet, het prima gaat. Je moet er alleen geen sleutelbos bij doen in diezelfde zak. Maar die lenzen zijn vrij stevig en het zakje beschermt prima tegen oppervlaktekrasjes

Ja maar het is meer voor als ik val ☺️ Of in de lift dat ik mijn rugzak niet af hoef te doen.

In mijn rugzak zit een mooi, extra zacht gevoerd vakje bovenop voor goggle lenzen. Daar bovenop vallen is bijzonder uitzonderlijk ;) en in de lift zit je er niet tegenaan.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Plaats een reactie