Te koop aangeboden: Nordica Fire Arrow 76Ti 168cm

De Nordica Fire arrow 76Ti is een ski die geschikt is voor lichtgevorderden tot en met experts. De ski is opgebouwd uit meerdere lagen hout en met twee lagen metaal. Deze opbouw geeft de ski stabiliteit, rebound en goede demping. Door de lichte rocker in de neus is de ski alsnog heel gemakkelijk te draaien.
De ski heeft een radius van 14 meter wat ervoor zorgt dat hij zowel korte als wat langere bochten goed kan draaien. De ski heeft goede grip ook op ijzigere sneeuw en hij kent eigenlijk geen maximale snelheid. Hij skiet erg fijn op de kant maar ook rutschen is geen probleem. Door het beetje rocker in de neus glijdt de ski ook makkelijk over oneffenheden heen en zijn wat hobbeligere pistes absoluut geen probleem.

Ik wil de ski’s graag verkopen vanwege de aankoop van een paar ski’s voor langere bochten.

Na afgelopen wintersport zijn de ski’s nog weggeweest voor een grote beurt dus ze zijn goed gewaxt en geslepen. Op enkele oppervlakkige krasjes na zien de ski’s er nog als nieuw uit.

De bindingen staan op een rails en zijn makkelijk verstelbaar.

Als dat gewenst is kunnen de ski’s per post verzonden worden maar de verzendkosten zijn dan voor eigen rekening.

null

null

null

null

Bieden mag via privéberichten, geen onzinbiedingen a.u.b…

*bericht bewerkt door vic2000 op 29 jan 2017 13:48

#proudtobepartofleswintersporters

Kun je ook een richtprijs vermelden?
Anders kun je inderdaad onzinbiedingen verwachten…

@MarcoC ik heb al een optie van iemand, verder heb ik op een andere site een bod van 175 euro dus dat is de richtprijs.

#proudtobepartofleswintersporters

Ze zijn er nogsteeds, prijs 150 euro!

#proudtobepartofleswintersporters

Hey,
Hoeveel weken is ermee geskied?
Ik wil er 175 euro voor geven indien weinig gebruikt. Mag ik je eens bellen.

Plaats een reactie