Weekje wintersport in maart

Hoi,
Wie heeft er interesse om een weekje met wintersport te gaan? Groepje tot ong 7-8 wintersporters.
Appartement of Hotel. Groot skigebied Frankrijk, Oostenrijk of ander ski land.
Ik 43 jr, ervaren skiër, woonachtig onder Rotterdam.
Heb je vragen, stel ze gerust.

Hallo,

Ik heb eventueel wel interesse. Ik ben Tomas, 29 jaar en een vrij ervaren skiër uit Mechelen (België). Appartement of hotel kan voor mij ook allebei, liefst wel met de auto. Heb een lichte voorkeur voor Frankrijk, maar andere landen mogen ook. Ik ben niet echt een après-skier (iets drinken kan zeker wel hoor! of in een groep sla ik dan gewoon wel eens over…) Mooie skitochten maken en gezelligheid zijn voor mij het belangrijkste van de vakantie ?
De week van 4 maart heeft mijn absolute voorkeur, andere weken zijn moeilijker.

groeten,

Tomas

Hi,

Lijkt mij heerlijk. Mijn voorkeur gaat uit naar Oostenrijk bijv. Zell am See. Ben ervaren, maar geen dare devill. Ontspannen skier, tochtje maken, afdaling hier en daar en even tijd maken voor koffie en middageten.

Lijkt mij leuk om met een groep te gaan!

Groet, Alice (39 jr)

Hoi Allemaal,
leuk dat jullie reageren. Mijn voorstel is om nog effe te wachten op meer reacties zodat we een groepje kunnen vormen. Tussenstand is 4 reacties: er hebben ook mensen direct gereageerd naar mijn Alias.
2 wintersporters willen alleen naar Frankrijk en 2 sterkte voorkeur Oostenrijk. dus dat wordt spannend.

Hoi allen,

Ik heb eventueel ook interesse, ben ervaren, vind het leuk om skitochten te maken en lekker genieten in de zon op de berg, ben 54, heb geen voorkeur voor frankrijk of oostenrijk.
Groetjes, Alice (nr. 2)

Hoi allemaal,

Sluit me graag aan bij de te plannen snowtrip. Ben een (licht) gevorderde boarder van 45 jaar.

Zie voor toelichting pm.

Groet Guido

Hai! Ik ben een vrouw van 44 die graag in maart een dag of vijf naar de sneeuw wil. Ik wil gewoon na jaren weer eens de berg op. Heb eigen uitrusting en ben ervaren snowboarder (geen freestyle maar juist piste boarder) Ben gesteld op m’n privacy en maar vind nieuwe contacten leuk. Après ski hoeft van mij niet zo. Een drankje na het skiën vind ik wel leuk. Ik heb eigen materiaal. Ben gevorderd maar houd van ontspannen afdalingen, niet alleen maar zwarte pistes. Tussendoor koffie of lekker lunchen lijkt me gezellig. Ik ga niet voor low-budget. Liever gemiddeld of boven gemiddeld van prijs. Laat het me weten. Is er al een concreet plan? Groet Karin.

Hallo,

Er hebben zich nu 7 mensen aangemeld die interesse hebben. Ik wil voorstellen dat iedereen zijn email adres mailt via PB, Ik wil binnenkort een meeting houden ergens in het land, afhankelijk waar iedereen woont. Heeft iedereen nog interesse?

Mocht er nog plek zijn dan heb ik ook interesse. Ik ben 39 jaar en een ervaren snowboarder met eigen materiaal bij voorkeur piste al schuw ik de poeder niet. Drankje en hapje leuk maar hossen in de apres-ski is niet mijn ding.

Degraan

Leuk initiatief! Ik heb ook interesse. Ben een zeer ervaren skiër en ga voor lange sneeuwdagen, op en naast de piste. De apres-ski geloof ik wel. Ben 49 jaar en best gezellig.

Beste ski en boardfanaten,

Helaas moet ik jullie mededelen dat ik me heb aangesloten bij een groep.

Veel snow plezier.

Groet Guido

Ha, ik ben Martine, redelijk ervaren skiër die niet perse keihard hoeft. Keer of 20 op skireis geweest, en daarnaast een aantal series op de indoorbaan. Ik heb ook een lichte voorkeur voor Oostenrijk, en als ik met een auto kan meerijden (of vliegen en wat spullen kan meegeven), dan ook prima. Ik hoor graag hoe wat en wanneer ?

Ik kan ook evt. mee met 2 vrienden naar Maria Alm met Sunweb, niet heel groot gebied maar lekker goedkoop (579) van 4-11 maart Alleen die verkopen geen eenpersoonskamer, dus als een groepje daar ook heen wil kan ik misschien met een losreizende dame een kamer delen.

Hoi Turbo Tinus,

Is dit bedrag incl. skipas?

Groetjes,
Alice

Ja, kijk maar even, busreis, skipas, overnachtingen en een soort gelimiteerde all inclusive.

http://wintersport.sunweb.nl/oostenrijk/hochkonig-ski_amade/…

ziet er zeer goed uit!

Ik ben nog opzoek naar gezelschap voor een shortski… Groetjes, Evi

Hi, (skifanaat) ben benieuwd of er al vorderingen zijn voor deze oproep? Ik heb nog steeds interesse :-)

Hallo Skifanaat
Zijn jullie al compleet of is er nog plek heb misschien ook nog interesse om mee te gaan ,52 jaar kan redelijk skieen.

Gr Dirk

Hoe staat het ermee? Wie heeft er nog echt interesse?

Ik, maar wel voor de oorspronkelijke oproep van skifanaat.

Ik heb ook wel interesse… Groepje van 4 tot 8 man lijkt mij super… Ik ga t liefst een lang weekend met auto.
Ik ben 50, ruim 20 weken ski ervaring. Liefst om9.00 op de latten en skidag afsluiten in de apres ski.

doe jij dit ieder jaar volgend jaar zeker interesse ik ben zelf 45 man en gemiddelde skieer

ik heb twee apartementen we zijn nu met vier en hebben nog 3 plaatsen over als je wilt bericht me even. 18/3 - 25/3 in Ischgl. gr Remco zie mijn oproep ook lager in forum

Plaats een reactie