Gezocht skileraar voor middelbare school

Gezocht skileraar die zin heeft in een weekje fun in de sneeuw met onze school.
Vrijdagavond 24/2 vertrek en vrijdagochtend 3/3 weer thuis.
3 dagen les geven en verder veel vrij skieen.
Wie heeft er zin?

Voor meer info, mail me maar
Eefje63@hotmail.com

Van groot belang is het om te weten waar jullie naar toe gaan. Je hebt te maken met de regels van het desbetreffende land waarbij het lang niet altijd is toegestaan om les te geven (ondanks het feit dat je een opleiding tot skileraar hebt).
Daarnaast is het voor de skileraar ook van belang om te weten hoe het geregeld is met aansprakelijkheid, iets wat normaal gesproken door de skischool en het lidmaatschap van het verband is geregeld.

Uiteraard ben ik het met Rob eens.

Buiten dat @Eve Een leraar is ook gewoon een beroep.
Weekje “Fun” klinkt niet erg serieus.
En hoe had je het gedacht 1 leraar voor de hele school met div. niveaus.
Drie dagen les geven en 3 dagen vrij skiën.Of een serieuze leraar daar op zit te wachten.
En het moet natuurlijk weer gratis ?
Nee Eefje om verschillende redenen

" Mission Totally Impossible"

Lekkere positieve reacties weer zeg!

Ze kan het toch proberen? Er zijn misschien (thuis zittende) (oud-) skileraren die zeggen; Leuk, ik ga mee, want ik die week kan ik. Het is maar net of Eve dat dan weer wil. En hoe het zit met de aansprakelijkheid, dat lijkt me ergens logisch dat niet hier wordt besproken. Misschien staat er wel een (kleine) vergoeding tegenover, daar wordt ook niks over gezegd.

Ik werk op een school en bij ons gaan ze rond de herfst-vakantie voor een weekje skikamp naar een gletsjer gebied. Dat wordt gedaan via een organisatie (waar ik de naam nu even niet van weet). Naast dat er bij ons een aantal LO-docenten meegaan, gaan er vanuit de organisatie ook ski-leraren mee. Ook de huur van materiaal wordt door hen geregeld, helm, skies, schoenen, eventueel kleding, etc.
Het voordeel is dat een groot deel van je verantwoordelijkheid bij die desbetreffende organisatie ligt.

En hoe het zit met de aansprakelijkheid, dat lijkt me ergens logisch dat niet hier wordt besproken.

Sinn op 29 jan 2017 11:25

Ik zou het helemaal logisch vinden dat dit net wel in detail aan bod komt.
Alle verzekeringsmaatschappijen hebben niets liever dan een goede reden om onder hun verplichtingen uit te komen als er beroep op hen wordt gedaan. Dit zou dus de eerste prioriteit moeten hebben om helemaal goed te zitten.

Als je ons serieus professioneel verder wilt helpen @Sinn.Zou je de naam van die organisatie kunnen achterhalen?
Dan kunnen we er wat mee! Daar is tenslotte het Forum voor.

Plaats een reactie