Wie gaat er mee een naar een gebied wat behoord tot de Eskimo skipas?

Hoi hoi, ik wil graag een extra week op wintersport, 4 maart lijkt me een mooie datum om te gaan. De rede dat ik ga voor de Eskimo gebieden is dat ik daar een skipas voor heb en zo de kosten wat meevallen.? Ik ben nu 3 jaar op rij met het gezin met kerst in la norma geweest en hebben het daar gewoon naar ons zin alleen wil ik het nu wel eens volledig wit zien?
Afgelopen kerst zijn we dan ook langs de andere gebieden gegaan, Val Cenis- Valfrejus- Aussois, leuke gebiedjes allemaal. Alleen naar bonneval zijn we niet geweest omdat dat in deze periode afgeraden werd voor onze kids ivm kouder daar door de hoogte. Ook kun je nog een dagje naar Valthorens via Orelle ( niet bij de Eskimo pas inbegrepen).
Ik ben een man van 34, ski nu een 8 weken. Ga dus voor het skiën en genieten van en in de sneeuw. Apresski heb je daar niet maar je kunt altijd ergens wat drinken. In de avond wat eten in elkaar flansen in je appartement en een spelletje doen! Uit eten is ook prima maar niet iedere dag lijkt mij.
Ga je met eigen vervoer dan kun je makkelijk, als je dat wilt, naar de andere gebieden op een dag dat jezelf wilt. Ga je met de bus en dus geen vervoer ter plaatse dan is er een busregeling dat je naar de andere gebieden kunt op vastgestelde dagen.

Dus lijkt het je wat om een week mee te gaan laat je dan horen. Wil je nog meer weten over mij of wat en hoe, stel je vraag!
Gegroet Ivo

LA NORMA😍☃️

Is er nog iemand of meerdere gezellige personen die nog samen met mij dit avontuur aan willen gaan?
De datum is nu 11 t/m 18 maart, dat is de week die ik vrij heb genomen op m’n werk. Helaas heeft m’n buddy die ik hier op dit forum gevonden had vandaag afgezegd en zoek ik dus naar andere liefhebbers! We hadden nog niet geboekt.
Lijkt dit je dus wat laat je dan zo spoedig mogelijk horen, zou namelijk balen mocht ik straks m’n snipperdagen in het water zien vallen in Nederland en niet in de sneeuw in de bergen…

*bericht bewerkt door Piefke op 28 feb 2017 12:24

LA NORMA😍☃️

Plaats een reactie