Geweld op de piste...ik kan mij hier echt helemaal niets bij voorstellen

Maar zou het niet zo kunnen zijn dat de snowboarder wilde helpen en toen een boze vent in z’n nek kreeg. Als verdediging een paar tikken gaf en er vandoor ging?? Ook niet goed te praten maar kan me er wel iets bij voorstellen.

Vind het altijd knap dat er al hele veroordeling op internet verschijnen zonder dat er precies bekend is over wat er is gebeurd.

Übung macht den meister!!!

Maar zou het niet zo kunnen zijn dat de snowboarder wilde helpen en toen een boze vent in z’n nek kreeg. Als verdediging een paar tikken gaf en er vandoor ging?? Ook niet goed te praten maar kan me er wel iets bij voorstellen.

Vind het altijd knap dat er al hele veroordeling op internet verschijnen zonder dat er precies bekend is over wat er is gebeurd.

RFKANGOO op 23 jan 2017 07:24

Dat zou natuurlijk zomaar kunnen, maar als je (nadat je een gepensioneerde man in het ziekenhuis hebt geslagen) je daarna niet meteen gaat melden (je rijdt door, dus je zal ook één van de eersten zijn die het ongeval kan melden bij de pistediensten) en in tegenstelling gewoon verdwijnt lijkt de conclusie niet zo moeilijk te trekken.

Ik begrijp niet waarom er steeds een onwaarschijnlijk excuus in het leven moet geroepen worden om de feiten die wel gekend zijn (1. er was een ongeval met gewonde, 2. er was waarschijnlijk een handgemeen, 3. je bent betrokken partij bij voorgaande en je vertikt het om je te melden) toch nog aan de kant te schuiven.

Plaats een reactie