Solden vervoer

Begin maart komen wij (7 personen, 3 mannen & 4 vrouwen) richting Solden. Begin september geboekt en nu op zoek naar transport.

Vliegtickets zijn nu nog redelijk te betalen (en ideaal voor de dames qua reistijd), maar onder aan de streep is het rijden met twee auto’s goedkoper.

Wat is jullie advies, zijn er nog andere en betere opties?!

Rijden via Reutte. Is 710 km vanaf Eindhoven relaxt wat eten en vandaar de Fernpass over.
Eventueel op vrijdag en daar overnachten. Ik kan wel helpen wonen vrienden van me.

Of vrijdagavond vertrekken.
Op zaterdagen voor 8:00 de fernpas over zijn. Zorgt dat je door kunt rijden.

De route vanaf Fussen vlak voor de grens tot net over de Fernpass is vaak drama.
Als ze file melden bij de grens of bij de fernpass ga er dan af rijd door Fussen houd Ober- en unterpinswang aan op navigatie je komt dan in Reutte uit. In Fussen staan ook de binnendoor routes naar Reutte aangegeven. Je kan dan 15 km omzeilen. En pakt daar de doorgaande weg weer op en kunt er eten en uitrusten als er file is omdat je de weg kan zien of juist doorrijden natuurlijk. Maar niet te veel doorbertellen he

*bericht bewerkt door Rolo1974 op 27 jan 2017 10:17

Rijden via Reutte. Is 710 km vanaf Eindhoven relaxt wat eten en vandaar de Fernpass over.
Eventueel op vrijdag en daar overnachten. Ik kan wel helpen wonen vrienden van me.

Of vrijdagavond vertrekken.
Op zaterdagen voor 8:00 de fernpas over zijn. Zorgt dat je door kunt rijden.

De route vanaf Fussen vlak voor de grens tot net over de Fernpass is vaak drama.
Als ze file melden bij de grens of bij de fernpass ga er dan af rijd door Fussen houd Ober- en unterpinswang aan je komt dan in Reutte uit. Je kan dan ruim 15 km rtot 25 km omzeilen. En pakt daar de doorgaande weg weer op en kunt er eten en uitrusten als er file is omdat je de weg kan zien of juist doorrijden natuurlijk. Maar niet te veel doorvertellen he.

Oja ff stoppen bij de Lech waterval als je Fussen uitrijd.

*bericht bewerkt door Rolo1974 op 27 jan 2017 10:16

Plaats een reactie