Begin maart lang weekend AUT

Zoek voor begin maart een enthousiaste skipartner (M/V) voor een lange skiweekend in Oostenrijk.

Het gebied is nog nader te bepalen maar ik zat zelf te denken aan omgeving Flachau. Met vertrek op woensdag en terugreis op zondag (vertrek iets na de middag zodat er 's ochtend nog geskied kan worden.)

Ik zelf ben getrouwd (M, 44 jaar) met kinderen maar aangezien ik alleen wintersport echt leuk vind probeer ik het via deze weg. Ik heb vervoer en auto is groot genoeg om iemand mee te nemen met volledige uitrusting.

Ik hou van een lange tochten maken en de hele dagen skien. Tussentijds even goed eten op de piste en de dag afsluiten met een drankje in de Apres-ski. 's avonds ga ik op tijd naar bed om de dag er op weer te kunnen knallen.

Wat ik zoek is dus een M of V tussen de 35 en 55 jaar die zich ook herkent in bovenstaande.

Ik verblijf zelf altijd in ontbijtpensions met eenpersoonskamers… gezamelijk appartement is mogelijk mits gescheiden slaapmogelijkheid…

Gr,

M (42 jaar)
Ik zou wel kunnen van 01/03 tot 05/03.
Stuur je mij PB?
Ik slaag er niet in jou iets te sturen.

To ski or not to ski, that is not a question

Ik ben ook op zoek naar reisgezelschap voor een dag of 5. Ben een vrouw, ook 44, getriuwd, gezin met jonge kinderen. Enige met voorkeur voor sneeuw. Ben ervaren snowboarder met eigen materiaal. Jouw profiel spreekt me aan. Ben ook geïnteresseerd in lange dagen op de berg, weinig après ski en apart slapen. Ik hoor graag wat meer van de plannen. Met vriendelijke groeten, Karin S.

Een klein reisgezelschap zint me ook wel. Ik ben een man van 47, getrouwd, grote kinderen en woon in Vlaams-Brabant. Ben ervaren skiër zonder eigen materiaal ( meestal huur ik ). Zoveel mogelijk op de latten, lekker eten en vroeg naar bed in een éénpersoonskamer. Ik kan ook het stuur overnemen of mijn eigen auto nemen als het een groter groepje word.
Groetjes,
Marc

Ik zoek ook nog een groep(je) om mee te skiën, ik volg graag deze discusse ?. Ik ben 52, ervaren maar wel een mooiweer skiër, met pap ben ik minder snel. Flachau is top, en een eenpersoonskamer helemaal ??

Hallo,

Ik wil me ook graag aansluiten bij een ski-groepje voor een short-ski in maart.
Ik ben Jan uit Drenthe, 50 jaar en heb ruim 20 weken ski-ervaring.
Flachau is helemaal top, mijn favoriete bestemming!!
Ik kan het eerste weekend van maart helaas niet, maar het tweede of derde weekend van maart wel.
Ik heb zelf een redelijk ruime auto tot mijn beschikking.
Gr. Jan

Ik ben ook nog opzoek naar een skimaatje voor een shortski. Ik kan 8/3 vertrekken en die zondag 12/3 terug keren. Iemand interesse?

Groetjes,

Evi

Mijn plannen zijn (helaas) gewijzigd… Maar het staat jullie vrij om in mijn gestarte discussie een leuke skitrip te organiseren… :-)

Plaats een reactie