Gezocht: Head i Speed Pro 170

Gebruikt, nieuw, vorig seizoen, dit seizoen, ik ben geinteresseerd :-)

Ik ken misschien wel iemand die de i.Speed van vorig seizoen heeft in 175 en er misschien vanaf wil…

Nou, kom maar door

Heb diegene al een berichtje gestuurd (zit niet op Wintersporters)… Zodra ik wat van haar hoor zal ik jullie in contact brengen.

Ik heb nog een paar Head Supershape i.Speed staan van 177 uit 13/14.
Zijn nog zgan. Hoor het graag als je interesse hebt.

200 euro mogen ze weg

Het gaat over de Worldcup Rebels i.Speed (dus niet de Supershapes)… Tenminste, dat neem ik aan. Toch @Eva84?

Eh, ja, sorry, dat was niet helemaal duidelijk in mijn bericht. Ik ben inderdaad opzoek naar de Head WC Rebels i Speed, Pro als het even kan. Dank!

Ok, ik wilde de naam van het topic veranderen in “Gezocht Rebels i Speed 170”, maar geen idee hoe ik dat moet doen.

De raceplaat van de Pro-uitvoering hoef ik bij nader inzien toch niet. Vandaag even overlegd met een reuzenslalom-trainer; die raceplaat is fijn als je gaat racen, maar voor Landes-opleiding en allround gebruik helemaal niet nodig. Liever een ski die je niet frustreert, veel leren en dan over een jaar of drie weer wat nieuws kopen. Dat scheelt alweer 150 euro op de nieuwprijs ;-) (op korte termijn dan).

Heerlijke ski, zul je geen spijt van krijgen. Mogelijk heeft 24 7 sport in Tilburg nog een gebruikte testski doe je kunt overnemen. Bel morgen even en vraag naar Rob Coenraad, hij kan je mogelijk helpen. Op de site zag ik dat hij ook nog wat nieuwe had staan.
Succes!

Dank voor je bericht, Rob. Tilburg is helaas niet zo handig, want ik zit in Solden deze winter.

Ik zoek me rot naar deze ski, maar ze hebben m nergens in de verkoop! Wat irritant zeg. Alleen de Pro-uitvoering, met raceplaat. Die ga ik zaterdag maar eens testen dan, met knikkende knietjes ;-)

Ik weet niet of het knippen en plakken lukt met de link, maar volgens mij staan ze op ebay.de. Of zijn ze dat niet? http://m.ebay.de/itm/HEAD-I-SPEED-WORLDCUP-REBELS-170-CM-SKI…

Aequilater Nubila

Dank voor de link. Ik vind gebruikte ski’s vaak een beetje tricky, heb horror verhalen gehoord van zo goed als verdwenen staalkanten.

Er zit een andere binding op deze ski’s, geen idee of dat uitmaakt.

op de Head site kan je sommige producten ook bestellen maar omdat je daar besteld betaal je natuurlijk de hoofdprijs weet niet of dat mis een optie is. Wel ff goed kijken of er bindingen bij zitten

*bericht bewerkt door tessaneedssnow op 03 feb 2017 06:48

Ski you later!

Deze toevallig? Er staan nog een paar varianten van de Rebels in deze shop. http://www.sport-robl.at/de/demo1/ski-sets/head/head-wc-worl…

Na regen komt zonneschijn, na de herfst komt wintersport!

@eva84. Via ebay koop je niet alleen maar tweedehands. Vaak ook nieuw. Zo heb ik mijn nieuwe latten ook via ebay aangeschaft!

Aequilater Nubila

Hé kijk eens aan, bij sport-robl! Dat zijn ze, en voor wat een prijs zeg, 520 euro van dit seizoen.

Ik zie ze ineens op meerdere plekken nu, wat vreemd, kon afgelopen weken niets vinden.

Morgen de pro-versie testen en dan weet ik wat het gaat worden en kan ik ze bestellen. Yes!

Ik heb ze besteld hoor, bij Robl. De normale i Speeds. Ik vond de pro’s op hoge snelheid gesneden wat lekkerder, nog meer grip en stabiliteit. Maar in korte bochtjes, niet mijn sterkste kant, vloog ik soms ineens in de back seat

Plaats een reactie