Weekje Solden, dagroutes?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden

Binnenkort zit ik een weekje in Solden. Ik ben benieuwd of er iemand is die kant en klare dagroutes van de tekentafel kan plukken om zo het gebied op een efficiënte manier te verkennen?

Dagelijks startpunt zal de Gaislachkogelbahn zijn.

Alvast bedankt!

als je een beetje doorskied heb je het hele gebied in een dag gezien; dus denk niet dat je dagroutes nodig hebt.

Dagje Obergurgl er tegen aan gooien… altijd goed!

Dagje Obergurgl er tegen aan gooien… altijd goed!

Farid op 19 jan 2017 14:45

Yes, wel aangeven bij het kopen van de skipas…

als je een beetje doorskied heb je het hele gebied in een dag gezien; dus denk niet dat je dagroutes nodig hebt.

Daffie op 19 jan 2017 13:08

Knap hoor, volgens mij heeft solden 150km aan piste, ik heb het nooit gered in een dag.

als je een beetje doorskied heb je het hele gebied in een dag gezien; dus denk niet dat je dagroutes nodig hebt.

Daffie op 19 jan 2017 13:08

Knap hoor, volgens mij heeft solden 150km aan piste, ik heb het nooit gered in een dag.

stefanski op 19 jan 2017 18:38

Ik zeg ook niet dat ik precies iedere piste en iedere afslag heb gedaan (hoeveel pistes liggen er naast elkaar op de gigijoch??) maar wel een keer alle stoeltjesliften en gondels in het gebied. Dan ski je ongeveer 70km (volgens skiline.cc) en heb je dus een goede indruk van het gehele gebied.

In één dag kan je inderdaad prima een indruk krijgen van alle delen van het gebied.

Je kunt ook de adrenalin cup doen .

Plaats een reactie