Wanneer is een tas/koffer vol?

Jaren lang was het passen en meten qua bagage. Nu heb ik de oplossing gevonden.
Onze auto heeft niet veel kofferuimte, omdat de batterij er onderin zit. We zijn met 4 volwassenen, skies, en skischoenen en snowbootsen een zak met handdoeken in de skikoffer. Skikleding in vacuüm zakken, tasje met gewone kleding en toiletspullen, 4 helmen.
omdat mijn man graag de achterruit vrij wil houden, past het zo allemaal onder de hoedenplank. De vacuüm zakken zijn ideeal, nemen weinig ruimte in, en in ieder hotel of app is wel een stofzuiger, voor de terug reis

En zo wordt het toch naast een erg leuk topic (haha RCG, zoek eens het woordje sarcasme op!) ook nog een nuttig stuk: die vacuüm zakken worden herhaaldelijk genoemd. Misschien voor de volgende reis toch maar eens aanschaffen.
Voor nou zit alles in 3 weekendtassen, 2 ski-boot tassen, 2 jumbo kratten en dan zal er her en der nog wel wat los tussen gefrot moeten gaan worden. Ow, en de wandelwagen bovenop, voor het laatst want onze bink is al 2 jaar kuch.
Vanavond dus tetris in de auto spelen! Daar heb ik geen merktasjes met conti’s voor nodig.

Plaats een reactie