Ervaring ski verhuur Kitzbuhel

Het lukt mij niet meer om vooraf genoeg te testen om ski’s te kopen. Ik ga dus weer huren, met ook de wens te kunnen wisselen en wellicht te kopen( daar of hier).
Heeft iemand ervaring met de verhuurbedrijven in Kitzbuhel, ik huur altijd in het hoogste segment. Ik zie bv bij sport 2000 dat ze 4 categorieën hanteren, en de overige maar 3.
Hoop ongeveer iets van onderstaande te huren:

  • atomic redster doubledeck xt
  • Head wc rebels i race
  • Dynastar speedzone 12 ti

Natuurlijk ga ik vooraf contact zoeken met de winkels maar wellicht dat iemand dus al een ervaring heeft om te delen.

Ik heb zelf goede ervaringen met verhuur Noichl in een dorpje verder op: St Johann in Tirol. Die zitten direct aan de parkeerplaats bij het dalstation van de gondel. heb daar zonder problemen verschillende modellen uitgeprobeerd. Ik huur ook in het hoogste segment, maar bij heel veel verhuurders krijg je dan superstijve raceski’s en daar word ik dan weer heel ongelukkig van. hier in het hoge segment ook fijne damesski’s. Ik weet niet of ze de door jou gezochte ski’s hebben, maar je kunt er allicht een mail aan wagen.

Skiverhuur Andi hoor ik altijd zeer goede verhalen over. Ook ik ga proberen meerdere ski’s te huren om te kijken wat ik nou echt fijn vind. Deze zit aan de parkeerplaats van de grote gondel fleckalm.

Plaats een reactie