Accommodatie Arlberg (Lech/Warth)

Beste allemaal,

Aangezien de condities best goed zijn, en deze week alleen maar zullen verbeteren, wil ik volgende week een weekje naar Lech/Warth.
Omdat Lech vrij prijzig is, ben ik ook begonnen met zoeken naar accommodaties in Warth.

We zijn met zijn 2-en, en het maakt opzich niet veel uit of het met of zonder ontbijt of halfpension is, zolang het maar niet te duur is en dicht bij de lift/piste (we blijven hollanders ;) )

Heeft iemand nog een goede tip qua accommodatie?

Bedankt alvast!
Sven

@svennie

Wellicht is Stuben, met de nieuwe verbinding, een goede optie. Enkele betaalbare pensions (o.a. Haus Anna, Sonnblick) en zeer kort bij lift.

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Kohler haus in Stuben heeft misschien nog plek. Ook vlakbij de piste. Via booking.com of via hunzelf. Succes en veel skiplezier!

Kijk hier ff: Genoeg te kiezen in die week:
http://www.warth-schroecken.com/de/hotel-unterkunft/urlaub-a…

Stuben is een beter idee inderdaad.
Maar volgens mij weinig après-ski.Wel goede restaurants.
Warth is afschuwelijk ik was daar in de zomer 1 uur het leek wel een week.

Maar er is ook iets moois in Warth.
De eerste lift naar Lech.

Ik vraag me alleen af wat je op jou leeftijd in Lech moet doen.
Kan je beter naar st.Jacob of Pettneu (goedkoop) bij Sankt Anton gaan.Kan je via Sankt Anton ook het hele gebied doen.

Goedemorgen allen, ik heb inmiddels een accommodatie geboekt in Sankt Anton, aan de piste, dus is helemaal goed gekomen :)

Bedankt voor de reacties!

Dat is wijsheid !

Dat is wijsheid !

@svennie

Laat even weten hoe het is/was! Ben benieuwd naar nieuwe liftverbinding met Zürs. Heb vanmiddag zelf een short-ski in februari naar ‘Stanton’ geboekt?

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Die nieuwe liftverbinding met Zürs is super. Ben er net voor de kerst geweest. De afdaling naar Zürs vanaf de Trittkopf II is zeer de moeite waard. Met de Flexenbahn naar boven en aldaar overstappen naar de Trittkopf II.

@svennie

Hoe was het? Gebruik gemaakt van nieuwe verbinding met Zürs? Nog iets meegekregen van lawine op Trittkopf?

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Het was een top week! hadden goede verse sneeuw, zeker de eerste dagen. De verbinding met Zurs is vrij omslachtig, zeker voordat je in Lech bent, en al helemaal voordat je in Warth bent. Ben een keer met de auto naar Lech gegaan, en dat is een stuk betere optie als je daar een dagje wilt skien (en parkeerplaats is gratis in Lech als je je skipas scant).

Het blijft gewoon een super mooi gebied als je het mij vraagt :)

Heb helemaal niks van de lawine meegekregen. Ik ben meer buiten dan op de piste, en heb nergens ook maar iets ‘spannends’ meegamaakt.

*bericht bewerkt door svennie op 24 jan 2017 13:23

nieuwsgierig:
waar in Sankt Anton, aan de piste?

Plaats een reactie