Wie gaat er mee? Ischgl 4 - 11 februari

Hi wintersporters,

Wij zijn een gemengde groep van skiërs en snowboarders, Belgen en Nederlanders die al een aantal keer via wintersporters met onbekenden een supervakantie hebben gehad. Dit jaar gaan we (o.a.) van 4-11 februari met 15 personen naar Ischgl, het niveau is over het algemeen ervaren en de leeftijd ligt tussen de 25 - 50 jaar.

We hebben een 10 en een 5 persoons appartement geboekt in Ischgl en omdat we 1 annulering hebben is er op dit moment nog 1 plaatsje vrij. De kosten zijn € 440,- excl skipas en eten (dit doen we gezamenlijk uit een pot), dus als je het leuk vindt om een avondje te koken is dit een pluspunt :-) Om er te komen carpoolen we onderling, dit is tot nu toe altijd nog goed gekomen.

Mocht je interesse hebben laat het dan zsm even weten. We hebben ook een groep op FB waar je bij kunt aansluiten en een groep in messenger waar we verder afspraken maken.

Wie heeft er zin om bij ons aan te haken?

null

Vorig jaar meegeweest naar Solden.

Dit jaar Ischl en Oz&Oisans, zin in!

Ha AngelaWintersport,

Heb eventueel wel interesse om bij jullie aan te haken. In het concept kan ik me prima vinden. Ben een licht gevorderde boarder, die zich makkelijk aanpast in een groep. Ontvang dan graag wat meer info?

AloHa Guideman

Hoi,

Als het plaatsje nog vrij is, zie ik het wel zitten om mee te gaan.

groeten
Geert

Goedemorgen Guideman en Geert,

Bedankt voor jullie interesse, maar op dit moment zijn we weer volgeboekt.

Mocht er last minute nog een annulering komen dan zal ik dat hier melden.

Gr. Angela

Plaats een reactie