Eerste week Paasvakantie 2017 in Fiss: serieuse kortingen

In Fiss kan je in de paasvakantie (de eerste 2 weken van april) van serieuze kortingen genieten. Dit zowel voor de skipassen als de skilessen.
Zo is het mogelijk om dan 6 dagen skilessen te volgen en er slechts 3 te betalen.
Het zijn ‘Genusswochen’. https://www.serfaus-fiss-ladis.at/pdf/genusswochen-2017.pdf…
Reden: de paasvakantie in België valt niet samen met die in Duitsland en Oostenrijk.
Ook de verhuurders geven kortingen. Waar wij in de zomer stamgast zijn, kan je bv. in de eerste week van de paasvakantie nog een vakantiewoning voor 4 personen huren aan betaalbare voorwaarden. De woning ligt vlakbij de skiliften.

Zou toch vrij laat boeken als je daar heen wil. Gebied ligt veel in de zon en de condities zijn zo laat in het seizoen wisselend.

May the ski force be with you !!

Aanbieding zaak ook niet voor niets zijn ;)

Op de noordhellingen is er zeker voldoende sneeuw.
Het is vooral interessant voor gezinnen met schoolgaande kinderen. Normaal zijn zij altijd gebonden aan het hoogseizoen en betalen zij altijd de hoogste prijzen. Dit jaar hebben de Belgen geluk en zijn zij de eerste week van april ‘alleen’ daar.
Ook voor de mensen, die graag gaan wandelen in de sneeuw is het heel interessant. Fiss is inderdaad zonnig gelegen en je hebt er heel veel keuze aan mooie wandelwegen.

Heb het idee dat dit een beetje verkapte reclame is eerlijk gezegd …

Heb het idee dat dit een beetje verkapte reclame is eerlijk gezegd …

Ivo- op 8 jan 2017 20:10

@Ivo- denk niet dat dit reclame is maar werkelijkheid. ?
De Belgen kunnen echte Topdeals afsluiten in elk skigebied de eerste week van April. België heeft als enige land vakantie, buiten 3 regio’s in Duitsland.
Dus die week is alles “laagseizoen”. Deze deals zijn enkel te vinden bij rechtstreeks boeken bij de hotels. Via touroperator betaal je volle pot.

Week 2 van april is het hoogseizoen, Duitsland en Oostenrijk hebben dan verlof.

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Spijtig maar ik heb geen aandelen of belangen in het toerisme in Fiss. Eerlijk: de prijzen in de winter in Fiss vielen altijd buiten mijn budget. In de zomer ben ik al eens in Serfaus en Fiss op vakantie geweest. Ik vond het heel mooi en zonnig gelegen. Nu ga ik voor de eerste keer in de winter naar ginder. Ik ben aan de schoolvakanties gebonden en heb mij door die gunstiger voorwaarden laten verleiden. Als ik terug ben, zal ik laten weten of het meegevallen is.

Plaats een reactie