Wie gaat er mee weekendje skien in Borovets

Beste wintersporters,

Wie wil er mee een weekendje wintersporten in Borovets Bulgarije?

Ik vertrek vrijdag 20/1 smiddags vanaf eindhoven, ga skien op zaterdag en zondag en vlieg maandag 24/1 terug naar eindhoven met Wizzair.

Ik ben een man van 30 jaar en woon in het midden van Nederland. Ik kom elke piste lekker skiend af. Biertje drinken vind ik lekker maar hoef niet uitgebreid te zuipen f te hossen, het gaat mij om 2 dagen lekker knallen in de sneeuw. Wie heeft er interesse om aan te sluiten? ik ga sowieso!

Leuk plan! Ik heb niet direct concrete interesse, maar wel een paar vraagjes aangezien dit mij wel een leuk tripje lijkt :) Wat zijn de ervaringen met het meenemen van skimateriaal bij een lowcost als Wizzair? Hoe verplaatst jij je ter plaatse, huurauto of taxi? Toch nog wel een eindje rijden van Sofia.

Leuk plan! Ik heb niet direct concrete interesse, maar wel een paar vraagjes aangezien dit mij wel een leuk tripje lijkt :) Wat zijn de ervaringen met het meenemen van skimateriaal bij een lowcost als Wizzair? Hoe verplaatst jij je ter plaatse, huurauto of taxi? Toch nog wel een eindje rijden van Sofia.

powwaah op 6 jan 2017 20:38

Ik neem geen skimateriaal mee, ik huur het ter plekke. Skimateriaal meenemen kost 30e per enkele vlucht bij Wizzair, dus ook vrij duur voor 2 dagen, huren is veel goedkoper. Vanaf het vliegveld pak ik een taxi of een shuttle (afhankelijk of ik alleen reis of niet)

Afgelopen zaterdag en zondag heb ik geskied in Borovets. Wat was het geweldig, droomcondities, de hele week had het gesneeuwd, maar zaterdag en zondag was het strak blauw!

Afgelopen zaterdag en zondag heb ik geskied in Borovets. Wat was het geweldig, droomcondities, de hele week had het gesneeuwd, maar zaterdag en zondag was het strak blauw!

Wintersportenvliegen op 23 jan 2017 20:31

Good for you!

Ik ben van plan om eind januari weer te gaan. Zijn er hier liefhebbers om mee te gaan?

@wintersportenvliegen, hoe is de aansluiting van de liften nu. Wij waren ooit in borovets skien. De afdalingen waren prachtig, maar de aansluitingen? Bv de afdaling jaztrebets?? Aan het eind piste, door het bos langloipen naar de stoeltjeslift. Maar dit is al wel heel lang geleden. Hoe is de aansluiting nu.

@wintersportenvliegen, hoe is de aansluiting van de liften nu. Wij waren ooit in borovets skien. De afdalingen waren prachtig, maar de aansluitingen? Bv de afdaling jaztrebets?? Aan het eind piste, door het bos langloipen naar de stoeltjeslift. Maar dit is al wel heel lang geleden. Hoe is de aansluiting nu.

marie-louise op 26 sep 2017 17:50

Ik ben in veel grote europese skigebieden geweest. Het blijft in mijn ogen allemaal wat behelpen. Infrastructuur is allemaal net wat minder, maar ik
vind dat wel zn charme hebben. Ik heb nooit hoeven prikken oid, maar er waren wel stukken dat ik de vaart erin moest houden…

27 tm 31 januari (4 dagen skien) ga ik naar Bansko en 16 tm 19 maart ga ik naar borovets (3 dagen skien).

Liefhebbers zijn welkom om aan te sluiten!

Plaats een reactie