skimaatje gezocht M 55-65 jr

Door omstandigheden gaat mijn skimaatje dit jaar niet wintersporten,
dus ben ik, man 62 jaar, op zoek naar een skimaatje .
Ik ski al 35 jaar en ben het liefst de hele dag op de piste.
Ben gek op de grotere gebieden ivm mooie toertochten.
Iets als Ischgl of Saalbach of Flachau.
Het liefst ga ik van zo. 29-01-17 tm vr .03-02-17.
Ik woon in het midden v.h.land, omgeving Amersfoort.

ik ben zelf 73 jaar en zit momenteel ook zonder skipartner, zou graag naar andorra gaan skieen in december prijs +400 euro hotel half pension en busreis (carolusreizen) inbegrepen, bel even indien interesse, ik ga 3 tot 4 xper jaar op skiverlof

heb mijn telefoonnr vergeten op te geven +32496305323 sorry, laat maar weten of er interesse is, ander voorstel is steeds welkom, ik ben niet zo kieskeurig, maar houd graag rekening met de prijs;

heb mijn telefoonnr vergeten op te geven +32496305323 sorry, laat maar weten of er interesse is, ander voorstel is steeds welkom, ik ben niet zo kieskeurig, maar houd graag rekening met de prijs;

Wij gaan 3 maart tot 10 maart naar Andorra maar door omstandig heden is ons Hotel volgeboekt Dus zijn we nog zoekende in de plaats Encamp waar we al 17 jaar komen ,wie mee wil gaan kan zich nog aan melden of maile onder beplammeqmsn,com.,Leeftyd rond de 50 t0t de 65 plus gr ANDORFUN.

Bertus, bel mij eens , dan kunnen we afspreken om samen naar Andorra te reizen, ik ben 73 , maar heb 40 jaar skiles gegeven, en ben nog niet uitgeskied
0032496305323

Misschien is het slimmer om jullie nummers even via PMs door te geven. Als jullie elkaars telnummers hebben wil ik deze eventueel wel onzichtbaar maken op de site.

Click. Click. Peace

maakt niet uit, iedereen mag mij bellen om af te spreken

Plaats een reactie