Waar vind ik die foto updates terug van gebruikers?

Beste

Vorig jaar heb ik uren zitten staren naar die ‘updates’ van mensen die in de alpen aanwezig waren. Dat waren dan foto’s die ze postte.
Nu vind ik die functie of sectie nergens terug?
Bestaat dit nog of is dit verdwenen met de update van de site?

mvg

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

Jawel, bij de reisverslagen: https://www.wintersport.nl/forum/2

Als je de Sneeuwhoogte+ app bedoelt, die is niet meer.

Als je de Sneeuwhoogte+ app bedoelt, die is niet meer.

GiGi op 6 jan 2017 15:25

Dat bedoelde ik inderdaad!
Erg jammer…ik kon me er goed met vermaken ! Bedankt voor het antwoord!

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

Voorheen was er inderdaad een pagina waar de updates uit Sneeuwhoogte+ op stonden. Die is zoals gezegd komen te vervallen met de update van de site en stoppen van de app.

MAND!

Voorheen was er inderdaad een pagina waar de updates uit Sneeuwhoogte+ op stonden. Die is zoals gezegd komen te vervallen met de update van de site en stoppen van de app.

Yo-han op 6 jan 2017 15:34

Mag ik zo vrij zijn om te vragen waarom deze beslissing is genomen? Technische reden of iets anders?
Ik merk natuurlijk op dat er niet erg veel reisverslagen verschijnen. Veel mensen willen daar ook niet zoveel tijd instoppen, foto’s sharen deden ze dan wel voltallig. Ik vond het wel een fijne meerwaarde hebben, ik weet niet hoe de rest hierover denkt ?

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

@sven311 Tijd. We werken met een klein technisch team en moeten dus goed kijken waar we onze tijd en energie in stoppen. Mobiele site is sterk verbeterd en dus werd de app overbodig. En door de app niet meer te doen kwam er tijd vrij om andere zaken op te pakken.

MAND!

@sven311 Tijd. We werken met een klein technisch team en moeten dus goed kijken waar we onze tijd en energie in stoppen. Mobiele site is sterk verbeterd en dus werd de app overbodig. En door de app niet meer te doen kwam er tijd vrij om andere zaken op te pakken.

Yo-han op 6 jan 2017 15:39

Duidelijk en helder antwoord! Bedankt :)

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

Op sneeuwhoogte.nl staan ook onder het kopje “updates” foto’s uit de verschillende wintersportplaatsen. Vooral nu met de verse sneeuw zitten er lekkere dumpplaatjes tussen.

*bericht bewerkt door skikip op 06 jan 2017 18:20

Plaats een reactie