Sunweb komt skigarantie niet na!

TS je bent echt een enorme zeikert. Eerst voor een habbekrats op vakantie willen (600 euro voor een weekje incl skipas e.d. in PDS is weinig), vervolgens wil je ook nog eens per se naar een groot skigebied in Oostenrijk omgezet worden. Dat ga je normaal gezien niet redden voor dat geld, dus ik zie niet in waarom jij wel die speciale behandeling verdient.

Saalbach2015 op 6 jan 2017 23:12

Tja, @Saalbach2015, ik kan me ergens wel voorstellen dat een ruil van PdS naar (pak 'em beet) Rauris als teleurstellend wordt ervaren…
Of ik het met hem eens ben dat Sunweb zich hier verwijtbaar opstelt is een tweede (dat vind ik nl. nogal meevallen)!

Zoals meerdere mensen hier ben ik nu vooral benieuwd naar de geboden oplossing - dat lijkt me op dit forum ook meer waarde hebben dan nog meer posts waarin we de TS bashen…

TS je bent echt een enorme zeikert. Eerst voor een habbekrats op vakantie willen (600 euro voor een weekje incl skipas e.d. in PDS is weinig), vervolgens wil je ook nog eens per se naar een groot skigebied in Oostenrijk omgezet worden. Dat ga je normaal gezien niet redden voor dat geld, dus ik zie niet in waarom jij wel die speciale behandeling verdient.

Saalbach2015 op 6 jan 2017 23:12

Tja, @Saalbach2015, ik kan me ergens wel voorstellen dat een ruil van PdS naar (pak 'em beet) Rauris als teleurstellend wordt ervaren…
Of ik het met hem eens ben dat Sunweb zich hier verwijtbaar opstelt is een tweede (dat vind ik nl. nogal meevallen)!

Zoals meerdere mensen hier ben ik nu vooral benieuwd naar de geboden oplossing - dat lijkt me op dit forum ook meer waarde hebben dan nog meer posts waarin we de TS bashen…

Forza op 6 jan 2017 23:19

Ik chargeer natuurlijk een beetje. (enigszins geirriteerd aan de Nederlandse houding in het buitenland).
Maar ik zie niet in waarom Sunweb een alternatief moet bieden van minimal 600km in Oostenrijk. Dat is namelijk qua prijs/kwaliteit niet vergelijkbaar met PDS in Frankrijk. De prijs per km piste is in Oostenrijk doorgaans duurder, vanwege betere skiliften, grotere appartementen, etc etc. Daarnaast leukere après ski e.d., maar dat is persoonlijk, (doch mij wel het geld waard).

*bericht bewerkt door Saalbach2015 op 06 jan 2017 23:29

TS je bent echt een enorme zeikert. Eerst voor een habbekrats op vakantie willen (600 euro voor een weekje incl skipas e.d. in PDS is weinig), vervolgens wil je ook nog eens per se naar een groot skigebied in Oostenrijk omgezet worden. Dat ga je normaal gezien niet redden voor dat geld, dus ik zie niet in waarom jij wel die speciale behandeling verdient.

Saalbach2015 op 6 jan 2017 23:12

Tja, @Saalbach2015, ik kan me ergens wel voorstellen dat een ruil van PdS naar (pak 'em beet) Rauris als teleurstellend wordt ervaren…
Of ik het met hem eens ben dat Sunweb zich hier verwijtbaar opstelt is een tweede (dat vind ik nl. nogal meevallen)!

Zoals meerdere mensen hier ben ik nu vooral benieuwd naar de geboden oplossing - dat lijkt me op dit forum ook meer waarde hebben dan nog meer posts waarin we de TS bashen…

Forza op 6 jan 2017 23:19

Ik chargeer natuurlijk een beetje.
Maar ik zie niet in waarom Sunweb een alternatief moet bieden van minimal 600km in Oostenrijk. Dat is namelijk qua prijs/kwaliteit niet vergelijkbaar met PDS in Frankrijk. De prijs per km piste is in Oostenrijk doorgaans duurder, vanwege betere skiliften, grotere appartementen, etc etc. Daarnaast leukere après ski e.d., maar dat is persoonlijk, (doch mij wel het geld waard).

Saalbach2015 op 6 jan 2017 23:27

600 km. wordt sowieso best lastig in Oostenrijk ;-)
Welke gebieden zou jij redelijk vinden (ben wel benieuwd eigenlijk)?

*bericht bewerkt door Forza op 06 jan 2017 23:53

Misschien moet Sunweb het niet sneeuw garantie maar lift garantie noemen :)

Skiën= 6 maanden voorpret en 6 maanden napret

Ik ben er wel klaar mee, en ik denk de rest ook. Topicstarter en Sunweb zijn eruit, alhoewel @hansaskamp dit wel wat duidelijker had mogen communiceren. Bijvoorbeeld net zoals hij z’n eerste post had getypt, nl met capslock aan. @Yo-han waar is dat slot ;-)

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

Vandaag 80 van de 170 liften open. Het lijkt erop dat de verwachting van Sunweb is uitgekomen.

Nu de pistes nog maar dat komt vast ook goed!

Toen ik vroeger vaak met Skiworld ging, hadden die ter plaatse ook een skigarantie. Dus als door slechte weersomtandigheden een dag of een dagdeel geen liften open waren, dat je je skipas voor dat deel terugkreeg. Voorgehad dat er storm was op de berg en geen één lift open, behalve een poepsleeliftje op een beginnelingspiste helemaal beneden. Daardoor kregen we onze skipas niet terugbetaald. Maar pech gehad hé.

Met Skikot eens voorgehad dat we 24u op de bus hadden gezeten (zonder eten maar wel met bier :-P ), wegens onverwachte en heel veel sneeuwval die nacht, heuse file en dus aankomsttijd om 18u ipv 8u smorgens en dus niet kunnen skiën de eerste dag, skipas netjes terugbetaald gekregen, hoewel in de voorwaarden stond dat ze niet instonden voor vertragingen met de bus.

Zo zie je maar: proberen gaat mee :-)

Er zijn op dit moment meer Pistes in de PDS open als dat je in één dag kan skiën! Dus had je gewoon kunnen komen, en alles is wit en het sneeuwt nu en er komt meer sneeuw aan.

Life is fun, so enjoy it

Nog steeds benieuwd naar de oplossing…

Ik ook ben wel benieuwd naar de oplossing tussen Sunweb en HansAskamp.

Als ik Sunweb had geweest, had ie het lekker kunnen bekijken trouwens. Niet vanwege zn beroep op de garantie, maar wel om de manier waarop ie dat heeft willen bereiken. Aan dergelijke klanten die denken dat ze alles maar kunnen maken en op zo’n manier als Hans hier doet her willen afdwingen daar heb ik een broertje dood aan en die kunnen de boom in. De allerhoogste boom.

Plaats een reactie