Studentenwintersport

Hi !
Aankomend jaar wil ik graag mee met de studentenwintersportreis naar Risoul. Het is een vrij goedkope reis en duurt 10 dagen, van 10 t/m 19 maart.
Ik zou het leuk vinden als er hier mensen zijn die het ook leuk vinden om mee te gaan. Laat het me weten.

Groeten,
Sofie

Hi Sofie,

Ik heb voor aankomend jaar nog niemand om mee te gaan wintersporten en het lijkt me erg leuk om mee te gaan.

Gr, Bas

Bedankt voor je reactie Bas, leuk dat je interesse hebt!

Hi,

Ontzettend gezellig de studentenwintersport! Een weekje voor de tentamens om op te laden. Lijkt me leuk om weer mee te gaan, alleen heb ook nog geen mede wintersporter(s)…
Hebben jullie al wat gepland voor deze stuwi? Hoor het graag!

Ciao Alex

Hi Alex,

Bedankt voor je bericht(;
We hebben nog niets gepland… maar wel een groepswhatsapp. (zal je even een pb sturen)
Leuk dat je mee wilt. Ik heb geen idee of het leuk is, maar het ziet er in ieder geval wel heel gaaf uit op foto’s/filmpjes.

Ciao Sofie

Stuwi is een echte aanrader, ik zelf ben 2 keer mee geweest en hier totaal geen spijt van gekregen.
Vooral als je vrienden niet van wintersport houden kun je gemakkelijk alleen aan deze reis beginnen en heel veel vrienden overhouden na deze vakantie!

Ik ben een keer mee geweest en dit was echt heel leuk. Veel mensen gaan ook alleen en dus zul je snel aansluiting vinden. Zeker als je les neemt en aan clinics deel neemt ken je snel veel mensen.

Niet lid van een vereniging? Veel studenten verenigingen hebben ook hun eigen ski ding. Handig als je geen ski vrienden hebt. Vaak heb je dan een groep die beter bij je past.

Zelf een serieuze skiër en absoluut niet van het apres-ski, dus ik hang bij de serieuzere (oud)studenten skiërs uit. Als je verder wilt gaan in het skiën, naar off-piste of tourskieen, dan kan je vaak ook vrij goedkoop cursussen volgen bij bijvoorbeeld de NSAC.

Plaats een reactie