salomon x-pro ski

Hallo

Kan deze ski kopen, iemand ervaring of meer gebruikersinfo hierover , ben 94 kg en 1m 92 en gevorderde recreant , met name blauw en rood en af en toe een zwarte iets minder soepel, off piste doe ik niet aan, lengte zal dan 169 of 176 worden .

zie link hieronder
http://www.skixpress.de/catalog/product_info.php?products_id…

Als je zeker weet dat dit de ski voor jou is zou ik, gezien je lengte en gewicht, voor de langst mogelijke versie gaan.

Als je zeker weet dat dit de ski voor jou is zou ik, gezien je lengte en gewicht, voor de langst mogelijke versie gaan.

Forza op 28 dec 2016 20:28

Eens.

dankje voor de reacties, tja na me wat ingelezen te hebben lijkt deze me wel wat , beetje allround en zal dan idd voor de langste gaan .

dankje voor de reacties, tja na me wat ingelezen te hebben lijkt deze me wel wat , beetje allround en zal dan idd voor de langste gaan .

gallox3 op 28 dec 2016 21:01

Hier op de site is “wat ingelezen” qua ski’s natuurlijk een beetje vloeken in de kerk ;-)
Is het geen idee om ze eens uit te proberen in bijv. SnowWorld? Dan zou je bijvoorbeeld ook de x-drive 8.0 fs uit kunnen proberen. Een mooie aanbieding bij Duijvestein en ze hebben 'em ook in 1,82 m. Met jouw postuur kan dat een voordeel zijn ;-)

Heb deze ski gekocht via Decathlon voor een heel mooie prijs. Zou voor de zekerheid ook daar eens kijken. Heb ze afgehaald in Amsterdam en bindingen gelijk laten afstellen. Echter ga ze pas in Maart gebruiken dus input kan ik je nog niet geven.

*bericht bewerkt door AlexG op 28 dec 2016 22:42

Heb deze ski gekocht via Decathlon voor een heel mooie prijs. Zou voor de zekerheid ook daar eens kijken. Heb ze afgehaald in Amsterdam en bindingen gelijk laten afstellen. Echter ga ze pas in Maart gebruiken dus input kan ik je nog niet geven.

Heb nog even gekeken en ze staan daar voor 299,-

Rechtdoor voelen ze iets minder stabiel dan mijn oude X-wing, zonder daarom vervelend te worden.
Korte bochten een heel stuk makkelijker, veel betere rebound.
Voor de Decathlon prijs zou ik het niet laten.

Glij blij door die brei :-)

Plaats een reactie