Wie wil er mee? Skien/boarden (14-21 januari).

Mede wintersport-fans,

Naar aanleiding van dit topic (https://www.wintersport.nl/forum/topic/319202) zijn we inmiddels met 3 mannen (van 24, 28 en 29) over die op wintersport willen gaan in de week van 14-21 januari 2017. Onze wensen zijn;

  • Budget
  • Groot gebied.
  • Focus op skien/boarden. Maar biertje kan er natuurlijk altijd in.
  • Busreis (maar auto is ook mogelijk).

Geslacht maakt niet uit. Wel enthousiasme en het hebben van zin in een lekker (extra) weekje knallen in de sneeuw.

Heb je interesse of wil je meer informatie, plaats dan hieronder een bericht of stuur mij even een bericht. Dan voeg ik je toe aan de whatsappgroep.

''Powder to the people''

Heb je een PB gestuurd.

Hallo,

Mijn naam is Kélian en ben 25j. Heb interesse om met jullie mee te gaan indien dit nog mogelijk is ?

Email : kelian_antoine@hotmail.com

Alvast bedankt,

Beste Wintersporters,

we zijn weer met 3 mannen leeftijd 24-31 en we zoeken een 4de persoon voor een week in het Oostenrijkse Zillertal. Het idee is om met de bus te gaan en een 8 daagse skipas te nemen. We hebben Zell in gedachte, vanwege de centrale ligging tussen de 3 grotere gebieden. De prijs inclusief 8 daagse skipas, accomodatie en de busreis ligt rond de 500 euro.

Heb jij zin om een weekje in de verse sneeuw te zitten, stuur me een berichtje.

*bericht bewerkt door Bakkertie op 08 jan 2017 11:18

De beoogde 4 pers accommodatie is geboekt door een ander, hierdoor hebben we naar een alternatief gekeken. Er kunnen nu nog 2 mensen mee.

Heb je een PB gestuurd

Plaats een reactie