Is er te skiën in Superdevoluy?

Wij vertrekken morgen naar Superdevoluy. weet iemand of er te skiën is daar?

May the ski force be with you !!

Wij vertrekken morgen naar Superdevoluy. weet iemand of er te skiën is daar?

M.Nijhuis op 22 dec 2016 18:14

wij vertrekken binnen 3 weken die kant op, het ziet er daar momenteel echt niet goed uit om eerlijk te zijn.
Ik knijp nu alvast mijn billen samen dat het tegen dan goedkomt ( gelukkig wel nog 2 andere weken gepland staan).

Waar heb je geboekt? sommige aanbieders hebben iets zoals sneeuw-garantie en dan kan je gratis omboeken naar waar er wel sneeuw ligt.
Zoals het er nu uitziet zou ik misschien zelfs overwegen om thuis te blijven in jullie geval, hoe sneu dat ook is.( er komt namelijk ook niet meteen sneeuw aan en voor sneeuwkanonnen is het er nog véél te warm; 8°C)
Tenzij je jezelf natuurlijk prima kan vermaken met wandelen of iets dergelijk, dat kan dan weer wel.

*bericht bewerkt door piraat op 22 dec 2016 21:05

Waarom denk je dat er liften open gaan ! Zodat je niet gebruik kan maken van die sneeuwgarantie.

May the ski force be with you !!

Waarom denk je dat er liften open gaan ! Zodat je niet gebruik kan maken van die sneeuwgarantie.

CJAHulskamp op 22 dec 2016 21:21

Ja dat klopt ja… ze doen met alle geweld zo veel mogelijk liften open anders loopt t hele dorp leeg want dan annuleert iedereen die een pakketreis heeft geboekt.
Hadden wij vorig jaar…

Waarom denk je dat er liften open gaan ! Zodat je niet gebruik kan maken van die sneeuwgarantie.

CJAHulskamp op 22 dec 2016 21:21

gohja, de sneeuwgarantie bij subweb geld bijvoorbeeld al als er minder dan 30% van de pistes open zijn. Dat wordt in dit geval hoe dan ook niet gehaald.

Plaats een reactie