Saas Almagell

Hallo, wij reizen as.vrijdag 23 december af naar Zwitserland Saas Almagell, vlakbij Zermatt en Saas Fee. Ligt daar ook voldoende sneeuw ? En gaat het er rond de kerst nog sneeuwen ? We blijven tot woensdag 28 december. Kun je ook vanuit bijvoorbeeld Zermatt, naar Italië (valtournenche of Breuil-Cervinia ) met de trein voor een dagje ? En zo ja hoe ver is dat reizen ?

Volgens mij ligt er in het skigebied van Saas-Fee nog wel genoeg sneeuw, weet niet in hoeverre het dal ook wit is.

Vanaf Saas-Fee naar Zermatt is wel een eindje rijden, eerst het ene dal helemaal uit en vervolgens het andere dal in. Weet niet hoe lang je daar over doet, maar gok dat je gauw een uurtje kwijt bent. En dan ben je nog niet bij de liften naar boven, want Zermatt is autovrij…

Vanaf Zermatt kun je met een internationale skipas inderdaad een dagje richting Breuil-Cervinia of Valtournenche.

Mr. Slow

Dank je wel ! In Valtournenche en Breuil-Cervinia lag toch heel veel sneeuw nu ?

Hallo, wij reizen as.vrijdag 23 december af naar Zwitserland Saas Almagell, vlakbij Zermatt en Saas Fee. Ligt daar ook voldoende sneeuw ? En gaat het er rond de kerst nog sneeuwen ? We blijven tot woensdag 28 december. Kun je ook vanuit bijvoorbeeld Zermatt, naar Italië (valtournenche of Breuil-Cervinia ) met de trein voor een dagje ? En zo ja hoe ver is dat reizen ?

norma op 20 dec 2016 23:38

Volgens mij heb je op exact dezelfde vraag nu inmiddels vaak genoeg antwoord gehad?

Klopt ! Heb je goed gezien !

Dan kunnen we deze topic wel sluiten

May the ski force be with you !!

Helemaal ?

Ik ben voldoende op de hoogte nu…

Plaats een reactie