Verslaving

Nou heb ik nog noot een verslaving gehad, durgs nooit geprobeerd (houden zo), en verder nooit in aanraking met drugs gekomen. Maar ik heb toch het idee dat ik verslaafd ben, en ja wel aan wintersport. Vorig jaar na al 2 weken 1 keer naar mayrhofen en 1 keer in frankrijk les sy belles te zijn geweest vond ik nog de drang naar meer… Op een zondag avond wanneer ik zei als ajax wint ga ik morgen naar Oostenrijk werd mijn verslaving toch wel duidelijk, kameraden waren al heen maar ik had spontaan een hotel in de buurt en een vlucht geboekt.(werk en andere zaken maar verzet…) Of terwijl ik ben de volgende dag heen gegaan, niemand verwachte mij, maar ik was er wel tot lachend toe bij de rest… Maar nu vraag ik mij af ben ik de enige die op een avond beslist om naar oostenrijk te gaan zonder werk afspraken en dergelijke en spontaan heen te gaan, of lijd ik echt aan een ernstige verslaving…

Nope, ik heb mijn verslaving onder controle.

Ik ga komende examenperiode een examen uitstellen tot de herkansingen alleen maar om een extra week op wintersport te kunnen gaan.
In totaal kan ik nu 5 weken weg!

Een aantal weken terug wou ik heel graag een nieuw snowboard ( slash brainstorm) maar kon het niet echt maken om weer een nieuw snowboard te kopen, na een avondje stappen ben ik dan maar achter de computer gaan zitten en met mijn zatte kop dat snowboard besteld. ( de volgende ochtend kon ik wel nog annuleren, maar dat wou ik stiekem niet)

vorig jaar wou ik het einde van het seizoen nog een week weg maar maar had nog niet genoeg geld aangezien het loon van mijn studentenjob pas de maand nadien werd gestort, ben ik maar bij de bank geld gaan lenen om toch te kunnen gaan.

dus ja ik denk wel dat ik je ergens begrijp ;)

Op een zondag avond wanneer ik zei als ajax wint…

hansiehans op 18 dec 2016 20:42

… dan zit je de laatste weken wel veilig :) :) :)

En ach, als het kan… geen verplichtingen rondom gezin, werk, school etc. en financieel lukt het ook, waarom dan niet? Lijkt me een gezonde verslaving. Niks mis mee en geniet ervan iedere keer dat het weer kan!

Plaats een reactie