Hoe krijg je het voor elkaar !?

Hangend op z’n kop an je snowboardleash aan de stoeltjeslift, dat moet wel wat angstige momenten geven.
http://unofficialnetworks.com/2016/12/watch-how-the-hell-did…

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Ik hoop na de angstige momenten ook een heleboel momenten van schaamte en excuses aan al die mensen die in die lift zitten te wachten tot die malloot uit de lift is gered… Je zal er achter zitten en 2 uur moeten wachten tot dat figuur gered is. Je kont er niet zomaar onder te hangen.

🏂

Hier is inderdaad de gedachte ‘hoe krijg je het voor elkaar’ sterk op van toepassing.
Dit gebeurt niet als je gewoon rustig in je stoeltje zit lijkt me…

Inderdaad hoe krijg je het voor elkaar…

Click. Click. Peace

Lijkt weer op de weg naar beneden, misschien iets misgegaan met uitstappen?

Lijkt alsof ie een riem aan z’n board heeft hangen die is blijven haken aan de lift…?

*bericht bewerkt door bram82 op 14 dec 2016 11:08

@bram82 Dat is een snowboardleash, om ervoor te zorgen dat je board er niet vandoor gaat als je er nog niet met je schoenen inzit.

Click. Click. Peace

Lijkt weer op de weg naar beneden, misschien iets misgegaan met uitstappen?

franksplinter op 14 dec 2016 10:56

Opzich een logische gedachte, alleen dan zou een liftmedewerker de lift bovenaan al stil hebben gezet en de man losgemaakt. Het moet haast wel onderweg gebeurd zijn en dan zie ik niet in hoe. (of een slapende liftmedewerker, maar dat lijkt me niet)

Wat een bizar voorval. Zou er ergens op internet wat meer achtergrond te vinden zijn? Als het verkeerd ging bij uitstappen, heeft een liftmedewerker bij bergstation in ieder geval zitten slapen!

Bergen + Sneeuw = ❤

http://www.mailtribune.com/news/20161210/snowboarder-safe-af…

Hij had zijn leash aan de lift bevestigd om het gewicht van zijn board op te vangen… tja.

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Maar dan is ie nog wel een heel stuk meegesleept, aangezien het bergstation niet te zien is.
Ondanks dat het niet al te slim was om de leash vast te maken, zit er wel wat in @Nelis z’n opmerking mbt de liftmederwerker…

@Bobdeboarder Hahahaha, fijn dat het goed is afgelopen, maar wat een domme actie.

Click. Click. Peace

http://www.mailtribune.com/news/20161210/snowboarder-safe-af…
Hij had zijn leash aan de lift bevestigd om het gewicht van zijn board op te vangen… tja.

Bobdeboarder op 14 dec 2016 13:30

Ik snap niet zo goed hoe je dan het gewicht van het board wil opvangen? Dat het minder zwaar is om het board aan je benen te houden in de stoeltjeslift?

Uit het artikel blijkt dat de snowboarder binnen 5 minuten is gered. Toch ben ik benieuwd hoe de snowboarder nog zo’n eind in de lift is blijven hangen. Als het fout gaat bij uitstappen - en liftbediende ramt op zo’n stopknop, dan lig je toch direct onder het bergstation stil, en niet pas een paal verder op de terugweg?

Maar goed, ik ben er niet bij geweest én geen liftbediende, dus misschien was dit naar hun inzicht de beste oplossing de snowboarder uit zijn benauwde positie te bevrijden.

Ik ben in ieder geval blij dat ik het niet ben :)

Bergen + Sneeuw = ❤

Was 2 weken terug in winterberg en daar viel ook een grietje uit de stoeltjeslift bij het binnengaan van het bergstation. De liftbediende stond op z’n gemak wat sneeuw te scheppen en had niks in de gaten. Pas na dat er al een stoel met volk over haar heen kwam kreeg ie door dat er iets mis was.

Übung macht den meister!!!

Plaats een reactie