Winterbanden 195/65 R15

Nog in de aanbieding een mooie set winterbanden geschikt voor verschillende auto’s. Voor wintersporters.nl members mogen ze we weg voor een mooi prijsje?

Zie link voor volledige beschrijving en lijst van auto waaronder ze passen.

Winterbanden Volkswagen, Seat, Skoda 195/65R15
http://link.marktplaats.nl/m1104797949?utm_source=ios_social…
Ad

*bericht bewerkt door Ptrdejong op 04 dec 2016 08:51

Nog even en we mogen weer!

Up!
Voor wintersport gekkies mogen ze weg voor 175 euro.
Dat is dus nog geen 50 euro per band en daar kan je nog veel leuke wintersport tripjes mee maken!
Op te halen in het altijd gezellige Rijswijk Z-H, kan je daarna mooi even langs snowworld ?

Nog even en we mogen weer!

Ik zie net dat ze nog steeds in me kelder liggen, iemand die ik er nog blij mee kan maken?

Nog even en we mogen weer!

Zet ze maar onder de kinderwagen ;)

May the ski force be with you !!

Profieldiepte? (of heb ik dat ergens gemist?)
J

@cjahulskamp, ja is een optie ?, slip dat ding igg niet meer uit de bocht?
@jabo twee van 6 mm en 2 van 5,5. Echt nog in prima staat.

Nog even en we mogen weer!

Ja misschien toch intresse :) enkel ben ik van Belgie dus met de reiskosten/tijd niet zo makkelijk.

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

Helaas zit ik de komende tijd niet in de buurt van België. Misschien om mee te nemen in je overweging voor 150 euro mag je ze ophalen, echt een koopje als het mij vraagt maar ik verkoop ze liever hier dan aan een handelaar die aan me loopt te trekken op MP.

Nog even en we mogen weer!

Ik ga er is over nadenken. Ik zit deze week nog in Arnhem dus misschien vrijdag op de weg naar huis dat ik nog kan langs komen.

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

Vrijdag zou geen probleem zijn. Ik hoor het wel als je langs wilt komen.

Nog even en we mogen weer!

Plaats een reactie