Wat is je grootste miskoop

Ik heb een keer een soort siliconenpads gekocht die je op je schenen kan leggen om te beschermen tegen schuurplekken van mijn oude snowboard schoenen die ik nog 2 jaar wilde gebruiken. Die dingen Hielpen geen moer, alleen maar meer zweten, meer wrijving want ze verschoven de hele tijd. Dus na één dag zijn die weggegooid. Het probleem was de sokken en de schoenen. Nieuwe schoenen die goed passen werkte een stuk beter in combinatie met goede sokken. Maar dat was een miskoop van slechts 20€.

Mijn flow (the five) bindingen beschouw ik wel als de grootste miskoop. Mooi systeem maar ik kan er niet mee overweg en ik vond het gewoon kutdingen. Na 8 dagen ploeteren en dagen van verstellen en afstellen vol met irritaties etc. heb ik ze verkocht. Gelukkig maar met een klein beetje verlies wat het financiële deel van de miskoop nog enigzins goedgemaakt heeft.

🏂

Ik heb een keer een soort siliconenpads gekocht die je op je schenen kan leggen om te beschermen tegen schuurplekken van mijn oude snowboard schoenen die ik nog 2 jaar wilde gebruiken. Die dingen Hielpen geen moer, alleen maar meer zweten, meer wrijving want ze verschoven de hele tijd. Dus na één dag zijn die weggegooid. Het probleem was de sokken en de schoenen. Nieuwe schoenen die goed passen werkte een stuk beter in combinatie met goede sokken. Maar dat was een miskoop van slechts 20€.

Martin9 op 5 dec 2016 11:06

grappig, want een maatje van mij zweert erbij. :-)

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

Plaats een reactie