Gezocht: vrouwelijke skitesters (vrijwilligerswerk)

Ik ben op zoek naar dames die het leuk vinden om damesski’s te testen en daarover te schrijven. Maar wat zoek ik dan?

Iemand die…

  • het echt leuk en interessant vindt om met materiaal bezig te zijn, zich erin wil verdiepen
  • normaalgesproken qua postuur en stijl de doelgroep is voor damesski’s
  • goed kan voelen en beschrijven wat de ski doet en wat je voelt als je skiet
  • vlot kan schrijven
  • het leuk vindt om mensen te adviseren over materiaal
  • actief meedenkt over alles wat we doen

Het gaat overigens niet om één iemand; als zich meer geschikte kandidaten melden, kunnen we alleen maar meer bieden.

Aangezien we geen inkomsten hebben, gaat het dus echt iemand die het als hobby, vanuit passie wil doen. Een beloning kan ik niet bieden, wel enthousiasme en de mogelijkheid om veel te skiën.

Wil je meer weten, stuur me dan een PM.

Ik had je hier graag mee geholpen, maar ik pas denk ik nét niet binnen het profiel.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Ik had je hier graag mee geholpen, maar ik pas denk ik nét niet binnen het profiel.

Sneeuwbaard op 28 nov 2016 13:56

Nope, Bij vraagt een skier, geen boarder ;)

Aftellen maar!

Hi Gigi,
hoe zie je dat testen? Waar, wanneer, etc.?
Heb wel interesse maar moet ook passen in mijn al redelijk drukke agenda.

Dat testen kan voor een deel zijn op de indoorbanen van Nederland (e.o.), maar kan ook zijn: een dag een ski huren in een wintersportvakantie die je toch al doet. Het kan ook zijn: gezamenlijk een test-evenement bezoeken in het najaar (ze zijn net allemaal geweest) of in het voorjaar (heb ikzelf nog op de planning staan). En in 1 dag Snowworld Zoetermeer kan je met gemak 4 of 5 damesmodellen testen die ze bij Duijvestein in het rek hebben hangen.

Waar het me vooral om gaat, is dat je goed kan beschrijven wat je voelt in de ski en dat je die in de relevante omstandigheden kan testen op verschillende snelheden etc. Bij het beschrijven van die ski’s in reviews en de research (wat voorlopers van de modellen waren etc.) daar kan ik natuurlijk bij helpen.

Ik zou wel willen, maar ik ski niet goed genoeg om een ski te kunnen testen.

Geniet van elke dag, het leven is al kort genoeg!

@Maartje ik heb je een PM gestuurd.

Ik heb net gereageerd.

Geniet van elke dag, het leven is al kort genoeg!

Hoi Gigi, Lijkt mij super leuk om te doen, ben een redelijk ervaren skiër van 1.72 en 68 kilo. Dat er geen beloning is vindt ik geen probleem, maar worden de kosten wel vergoed? Huur van de ski’s en toegang tot de (indoor)baan? Ben namelijk een student met een beperkte portemonnee ;)

@Demi het is wel de bedoeling dat het je niks kost dan tijd. Tenminste, voor zover het testen op de indoor baan betreft. In de Alpen is dat wat lastiger te realiseren.

Dan heb ik zeker interesse, lijkt me erg leuk om te doen! Ik snap dat een reis naar de alpen niet vergoed wordt, maar gelukkig ben ik daar sowieso wel te vinden deze winter. Doelde ook meer op huur van de ski’s en toegang tot indoorbanen. Zou graag meer info ontvangen.

@GiGi, ik ben ook best geinteresseerd (al ligt dat wel aan de dagen ;)).
Ik ben wellicht niet helemaal doorsnee van postuur met een schone 1,86 (73 kg) en ik ben niet super ervaren, maar ik ben wel nieuwsgierig naar het effect van verschillende ski’s!

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Ik wil wel helpen, maar gast helaas niet
Ski met de bi unique zitski

@GiGi, ik ben ook best geinteresseerd (al ligt dat wel aan de dagen ;)).
Ik ben wellicht niet helemaal doorsnee van postuur met een schone 1,86 (73 kg) en ik ben niet super ervaren, maar ik ben wel nieuwsgierig naar het effect van verschillende ski’s!

Quisa2 op 1 dec 2016 00:31

Niet echt het doorsnee profiel om damesski’s te testen. Maar als je een keer mee wil naar Zoetermeer om verschillende (soorten) ski’s te ervaren, kunnen we dat natuurlijk regelen.

@ gigi jammer dat dit alleen voor vrouwen is.Het is1 van de aller leukste dingen die je als ski/materiaal Freek kan doen.

Iendien je voor zo een gelijkaardig project ook mannen nodig hebt ?? Laat maar weten en heb hier ook behoorlijk wat ervaring in.

Greets
Yoeri

Schiheil ⛷🏂🎿

Mooi initiatief @GiGi, succes en mocht ik je met iets kunnen helpen hoor ik het graag!

Zijn er trouwens nog updates @GiGi? Hoe gaat het met de tests? Kunnen we de resultaten al ergens ‘bewonderen’? (Ennnnn… mocht je nog mensen nodig hebben… ;))

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Haha… het is een traag proces, en ik ben met veel andere zaken bezig geweest de laatste tijd. Dus nog niet echt een update helaas. Maar hou mijn site en Facebook in de gaten zou ik zeggen, want de eerste nieuwtjes over het materiaal voor 2018 (!) beginnen binnen te druppelen…

*bericht bewerkt door GiGi op 09 jan 2017 14:45

Klinkt leuk zeg, ik bied me aan. Vrouw, 163cm, 63 kilo, ervaren. Niks zo leuk als ski’s testen. Lijkt me groot feest om dit samen met anderen te doen.

Leuk @Eva84. Ik stuur je even een PM voor wat meer info en contactgegevens.

Plaats een reactie