VLOG: Spåtind skisenter: Mijn real life Skiresort Tycoon!

Hier is dan aflevering 8!

Allereerst de beste wensen aan iedereen!

Het was een bewogen weekje met weinig sneeuw en een halve dag uitval (gepland). Nadat we een aantal problemen kregen tijdens wat drukkere momenten. Heb ik ervoor gekozen om onderhoud te plegen tijdens de kerstweek er bleek nog iets niet goed te zitten. Het was een risico, ik had met terukerend uitval kunnen doordraaien, maar dat wilde ik niet. De lift moet goed zijn. We hebben daardoor 3 uur stilstand gehad. Maar het pakte erg goed uit: de dagen erop waren druk vooral de vrijdag. Door toch te kiezen voor onderhoud, hebben de drukkere dagen probleemloos kunnen draaien!

Het bleek dat we veel dingen al best aardig op de rit hebben. We moeten nu gewoon nog zorgen voor verdere verbeteringen. Alleen hetgeen wat we echt nodig hebben is: sneeuw! en wel rap graag, haha

https://youtu.be/kqSdLC-hYww

*bericht bewerkt door martijn.. op 03 jan 2017 00:20

Quote ( met Brabantse tongval ) : " het runnen van een eigen skigebied is net als boer zijn, altijd maar klagen over het weer "

Haha dat is er 1 voor in het boekje!

*bericht bewerkt door Droopy-d op 03 jan 2017 07:42

don't count the days, make the days count !

Ja ik leef nog!
bij deze aflevering 9!

https://youtu.be/CtSQAnktXlk

De afgelopen tijd had vooral focus op onderhoud, waar al 2 afleveringeng over gegaan zijn. Vandaar was ik wat later met een nieuwe aflevering!

Lekker bezig daar! Sneeuw ziet er ook top uit. Bevalt nog steeds goed daar dus?

Yep dit is echt de leukste baan tot nu toe!
Ik vindt het leuk om mensen te zien skien. Ook al kan ik zelf niet op die tijden, ik vind het prachtig om te zien dat mensen plezier hebben met de dingen die we gemaakt hebben!

Dit is wel echt vet om te volgen! Ben vooral benieuwd naar je plannen voor volgend seizoen. Zijn er nog specifieke dingen die je deze zomer wilt gaan doen ter uitbreiding?

Ha leuk een update! Ik had het filmpje van 3 januari ook nog niet gezien. Het ziet er heel leuk uit daar. Mooie paadjes om over te skiën en opwarmen in een lekkere blokhut. En er komen dus nóg meer paadjes bij. Heel veel succes de komende weken!

Bergen + Sneeuw = ❤

Wat moet dat fijn geweest zijn de volgende dag: de nieuwe kettingzaag! Respect dat je het nog met de hand hebt gedaan!!!

-Op de rechter flank van de piste is echt top tree skiing aan te bieden als we dat uitdunnen. Nu is het in eigendom gekomen, dus kunnen we daar ook lekker gaan zagen. Hier is het terrein vrij stijl en met veel van die pillow jumps.
-Verder plannen we een nieuwe lift en een nieuwe blokhut voor de skiverhuur.
-Drainering van moerasjes in de piste. Deze verpesten eigenlijk de toestand. Hier is het vaak ijzig en kan de opening zomaar 2 weken vertragen terwijl de omgeving lekker draait.
Al met al zat te doen!

Mooie blog, Kleine tip: misschien leuk om ook wat beelden te maken als de pistes en liften in gebruik zijn.

Wat een mooi achtergrond.!!!

Toch wel leuk om te zien hoe je echt alles moet ondervinden met het runnen van zo’n gebiedje. Verder ook helemaal niet jaloers op die witte plaatjes en uitzicht op dat meer! ;)

Kan wel wat beelden laten maken. Zelf lukt dat niet omdat als er geskied wordt moet ik zelf natuurlijk werken. Maar persoonlijk vindt ik skiende beelden eigenlijk niet zo heel interessant omdat je die overal ziet. Mijn vlog is natuurlijk vooral een kijkje achter de schermen. Maar ik zal eens wat laten filmen, bedankt voor de reacties!

Kan wintersporters.nl er niet een student heen sturen voor een maandje, om een full docu maken over het runnen van een klein skigebied?

Ik vind je blogs nu al heerlijk! fantastisch dat we het mogen meemaken, maar er zit nog zoveel meer in!

Kan wintersporters.nl er niet een student heen sturen voor een maandje, om een full docu maken over het runnen van een klein skigebied?

Ik vind je blogs nu al heerlijk! fantastisch dat we het mogen meemaken, maar er zit nog zoveel meer in!

Wintersportenvliegen op 11 feb 2017 10:35

Ik bied me wel aan ;)

Dit zou een leuke aflevering geweest zijn in “Ik Vertrek” :-)

Heel erg leuk om je vlogs te zien.

Het zijn erg leuke vlogs en ik kijk uit naar de volgende. wat je zegt van mensen zien skiën dat beeld kennen we idd al.

Ski you later!

Geweldig dit!!!

zooo druk beziggeweest…maar eindelijk weer een aflevering klaar!
Hoogseizoen is wel bikkelen maar je maakt in een paar weken eigenlijk een seizoen!

https://youtu.be/Y6iT52v5Q4c

Ik vroeg me al af waar de volgende aflevering bleef! Hele gave beelden, zo krijgen we een nóg betere indruk van de omgeving en het skigebied. Tot welke datum verwachten jullie het skigebied open te houden?

Ik hoop zo lang mogelijk! maar ik denk dat het weekend na pasen is afgelopen.

Echt leuk om te zien en het te volgen.

Tijdens je filmpje toen je in de boom hing kreeg ik een beeld van een filmpje van Salomon waarin ze in Japan zitten waar iemand een fun park gebouwd heeft vanuit natuurlijke elementen.
Nu heb jij natuurljk andere sneeuw condities maar misschien kan het je inspiratie geven

Filmpje heet " Rusutsu supernatural " en is afl 3 van seizoen 8 van Salomon freeski.

Succes nog de laatste weken

Hele gave beelden @martijn… Als er ooit nog eens een skitrip in Noorwegen inzit komen we zeker een dagje langs. Is er al resultaat te merken in de bezoekersaantallen nadat je de uitbreidingen hebt gedaan zoals de paadjes door het bos?

Born to Ride

Toffe beelden hoor Martijn! Was ook al aan het wachten op een nieuwe video. Miste wel even de Brabantse talkshow er om heen ;) :D

En afl. 13 is klaar:

https://youtu.be/2ouXcQaKHU4

*bericht bewerkt door martijn.. op 04 apr 2017 00:13

Succes voor en met de pasen, Martijn! We zullen voor je duimen!!!

Ok was alweer een tijdje geleden, blijft lastig die filmpjes maken tijdens het seizoen. Ik heb nog een berg materiaal dat ik de komende tijd zal uitbrengen. iig, bij deze aflevering 14. Ik gebruik dit filmpje ook op facebook om het komend weekend aan te kondigen. We hebben gisteren bijna een halve meter sneeuw gekregen, veruit de beste dump van het seizoen. Ongelofelijk zo laat nog. Het zal het laatste weekend zijn dat we open zijn. Dan hebben we, zeg ik even uit mijn hoofd, zo’n 74 bedrijfsdagen opzitten en een kleine 400 uur gedraaid!

https://youtu.be/EZBoGzhlc5w

*bericht bewerkt door martijn.. op 25 apr 2017 23:18

Succes nog even, ben benieuwd hoe je de balans opmaakt na afloop!

Plaats een reactie