Dutchweek Saalbach 2017, wie gaat er mee?

Ik ben een spontane meid die wel van een feestje houdt, maar ook een goede skiër. Lijkt me superleuk om een weekje (18 t/m 26 maart) fanatiek te skiën en de feestjes vd dutchweek mee te pakken. Wie lijkt dit ook wel wat?

null

*bericht bewerkt door moniqueboehlee op 18 nov 2016 11:02

wij gaan naar de dutchweek in valtho misschien heb je zin om daar mee te gaan?? we zijn inmiddels al met 4 personen.

https://www.wintersport.nl/forum/topic/324116

gr Martin

Hoi Monique,

Ik ben ook van plan die week op wintersport te gaan. Saalbach-hinterglemm lijkt me ook erg leuk om nog eens te doen.
Heb je al meer reacties ontvangen? Wel heb ik nog andere opties waaraan ik denk.

Groeten,
Ivo

Ik heb interesse! Kun je me op de hoogte houden?

Hey Monique,

Het lijkt me heel leuk om met je mee te gaan! Kan je mij ook op de hoogte houden, thankyou.

Gr. Sofie

Heey monique mij lijkt dat ook wel leuk zeker als we een groep kunnen regelen. Vervoer is voor mij geen probleem ik rij graag.

Wil je me op de hoogte houden.

Gr,

Patrick.

Superleuk idee, ik ga mee!

Ik wil ook gaan die periode. Zou snel zijn met iets boeken. Zag dat het al redelijk vol zat.

Haï haï
Toevallig! Ik zet vanmiddag nog een oproep neer voor die week.
ik ski al sinds m ij je 5e jaar, en doe sinds 9 jaar snowboarde. Ik ben zelf 24.
Bij wintersport hoort natuurlijk Après-ski! Wat is er nou leuker dan aangeschoten de oudste nog even af te moeten en daarna door te gaan in de Après-ski bar beneden!

IM IN!

Groetjes sophie

Hoi Monique,
Lijkt me erg leuk om aan te sluiten. Ben vorig jaar ook naar Dutchweekend Saalbach geweest en dat was geweldig! Ben benieuwd of je een paar dagen of een week wilt gaan. Mijn voorkeur gaat uit naar een week, ik vond vier dagen een beetje te kort. Gerlos heeft dit jaar trouwens ook een Dutchweekend, een weekje later.
Ik hoor graag van je,
Groetjes,
Debbie

Beste Monique,

Ik heb je een pm gestuurd.

Groet,
Martin

Hoi monique
Ik heb ook intresse ik heb je een berichtje gestuurd.
Groetjes daniel

Beste mannen, we hebben een leuk clubje vrouwen bij elkaar om naar de dutchweek te gaan. Misschien kunnen jullie je ook verenigen en dan zien we jullie daar! Groetjes Monique

is daar dan genoeg animo voor???

is daar dan genoeg animo voor???

Eventueel

Ik ga kies voor een andere reis met villavibes.

Hey Ivovloed, heb ik ook een paar jaar gedaan. Is erg leuk! Veel plezier.

Klinkt erg leuk, staat op m’n lijst om zeker een keer naar toe te gaan.
Have fun!

Danceaxel, zeker doen, is erg leuk. Waarom niet dit jaar?

@moniqueboehlee, staat genoteerd!
Het vrij krijgen op mijn werk in combinatie met dat het precies in mijn tentamenweken valt…helaas :-)

*bericht bewerkt door danceaxel op 15 jan 2017 13:25

Tja, dat is idd wellicht geen goede planning. Dan maar een keer in Zoetermeer ;-)

Tja, dat is idd wellicht geen goede planning. Dan maar een keer in Zoetermeer ;-)

*bericht bewerkt door moderator op 15 jan 2017 17:38

Tja, dat is idd wellicht geen goede planning. Dan maar een keer in Zoetermeer ;-)

He ik wil ok wel mee in die periode.
Dus mannen… organiseren dan zijn we met een clubje van 8

Dutchweek waar dan ook!
Ik moet er niet aan denken!
Ik ben blij dat ik na elf en een halve maand in Nederland effe minder Nederlanders zie. ??

Plaats een reactie