Gezocht:Skimonitor/trice Les Trois Vallées (privé 2 kids)

Hallo, 

We zijn terug op zoek naar een ski-monitor/trice voor onze 2 boys, 10 en 12 jaar.
Ze hebben al een deftig niveau => skiën al 6 jaar. De laatste 4 jaar hebben we via dit forum altijd enthousiaste monitors gevonden (Tim, Sophie en Fien), maar helaas zijn zij niet meer beschikbaar wegens ‘gaan werken’.

Wij skien in het gebied Les Trois Vallées en ons appartement ligt op de piste, dus ’s morgens no stress.
Je beschikt over een aparte slaapkamer en badkamer.
Onze skireis is gepland in het krokusverlof, nl. van 24/02/2017 tot 05/03/2017.

4 uurles lesgeven, daarna doe je wat je maar wilt.
Wij bieden u kost (lees lekker tafelen) + inwoon + skipass Les Trois Vallées én uiteraard vervoer heen en terug.
Een pils in den après is uiteraard ook aan de orde.

Zin om mee te gaan of ken je iemand die dit graag zou doen, graag asap een seintje. (nelson.vroman@velda-cabletechnics.com, 0498 123 343).

weet niet in welke plaats je zit , maar als je niemand kan vinden. en je zit in les menuires of val thorens kijk eens bij prosneige. hebben ze ook nederlandstalige skileraren. en prima ski school. je kan hen in nederlands mailen.

had me heel tof geleken, maar helaas ski ik dan zelf al.

Hoe Hoger, Hoe Beter

Ik zou hiermee oppassen. Als de leraar/lerares wordt opgepakt voor broodroof, dan heeft hij of zij een gevangenisstraf of een boete waar je u tegen zegt aan je broek.

Ik zou hiermee oppassen. Als de leraar/lerares wordt opgepakt voor broodroof, dan heeft hij of zij een gevangenisstraf of een boete waar je u tegen zegt aan je broek.

IkBakErNiksVan op 2 nov 2016 12:18

wat houdt broodroof precies in?

Hoe Hoger, Hoe Beter

Het komt er op neer dat je in Frankrijk alleen les mag geven met een volwaardig skileraren diploma. Een cursusje anwarter voldoet dus niet in Frankrijk. Pas hier mee op want de boetes zijn niet echt kinderachtig te noemen. ( om over je vergalde tripje maar te zwijgen).

Je kan het omzeilen door dat de kinderen met hen mee skien en dat ze niet zichtbaar lesgeven.

Klinkt wel erg denigrerend… cursusje anwarter

Klinkt wel erg denigrerend… cursusje anwarter

FJieux op 2 nov 2016 14:45

Als je het afzet tegen wat een Franse skileraar moet kunnen en leren, tov iemand met Anwarter, komt het er feitelijk wel op neer dat anwarter een ‘cursusje’ is…

Born to Ride

in frankrijken zijn de eisen hoger en strenger. Ik zou zeggen doe ze lekker in een skiklasje 3 uurtjes of prive les en uurtje en ga de rest van de dag als gezin lekker skien of andere leuke dingen doen.

Het verschil staat hier wel aardig uitgelegd: http://sneeuwsportleraren.nl/algemeen/skileraar-worden-in-fr…

Grofweg komt “Staatlich” in Oostenrijk (dan heb je dus Anwarter en Landes al gehad) overeen met het eerste (laagste) niveau in Frankrijk.

Edwin van Riel

Plaats een reactie