Deze winter werken in Oostenrijk

Voor de winter zijn we nog op zoek naar goede en gezellige medewerkers! Heb jij tijd van half december tot midden maart/begin april en vind je het leuk om in een wintersportgebied te werken? Dan ben je bij ons aan het goede adres. Naast je werk heb je meer dan genoeg tijd om de piste op te gaan!

Voor komend seizoen 2016/2017 zoeken we nog 1 a 2 algemene medewerkers (schoonmaak, bediening, bar).

Interesse? Stuur ons dan een email met je cv en foto naar info@haustirol.net.

Groetjes,
Marco en Emiek
Haus Tirol
http://www.haustirol.net

Hallo Marco en Emiek,

Ik heb ivm met mijn andere baan, de mogelijkheid om er een half jaar tussenuit te gaan. En ik wil de komende maanden graag in een sneeuwgebied werken. Zou je misschien wat meer info kunnen geven t.a.v. de vacature? hoeveel uur per week ben je aan het werk? is er bijvoorbeeld ook een mogelijkheid om parttime aan het werk te gaan?

Hallo Clein,

Dat klinkt goed. Het is ongeveer 30 tot 35 uur werken per week. Je bent 1 dag per week helemaal vrij. Verder meestal in de ochtend 1 uurtje kamers schoonmaken (dus je kunt vroeg de piste op) en dan pas weer vanaf 18 uur. Meeste uren zitten dus in afwassen cq bediening en bar. Op zaterdag altijd wisseldag, dus dan ben je wel de hele ochtend bezig. In ieder geval kun je dus eigenlijk echt elke dag nagenoeg de hele dag de piste op, afgezien van zaterdag.

Voor de arbeidsvoorwaarden is het handig als je ons even een mail stuurt naar info@haustirol.net. Dan leggen we alles even uit! Natuurlijk ook handig al je gelijk even je cv en foto meestuurt :-).

groetjes,
Marco en Emiek

Plaats een reactie