Te koop: Set winterbanden 215/55-16 (97H) incl. velg

Hallo,

In verband met een andere auto en verhuizing ben ik mijn garage aan het opruimen, hierdoor heb ik te koop:
Set van 4 Mastersteel winterbanden (Winter+) in de maat 215/55-16 (97H)
Profiel is nog meer dan voldoende, zijn slechts 4x gebruikt voor een weekje Sölden.

Deze velgen hebben een steek van 5x112, een naafdiameter van 66,6.
Met de bijgeleverde opvulringen wordt een ETwaarde van 47 bereikt en daarmee passen deze velgen op een Mercedes C-klasse. (Model 2007-2013, voor de kenners de W204 serie.

Met andere opvulringen kan een andere ET-waarde bereikt worden waardoor deze velgen op andere types passen. Waaronder A-klasse, B-klasse, CLA-klasse en zelfs de E-klasse.

Nieuw kosten deze banden ca. € 80,00 per stuk, voor € 300,00 mogen ze nu weg. Feitelijk koop je dus nieuwe banden met (bijna) gratis velgen!!

Groeten Feli

null
null
null

Hallo,

In verband met een andere auto en verhuizing ben ik mijn garage aan het opruimen, hierdoor heb ik te koop:
Set van 4 Mastersteel winterbanden (Winter+) in de maat 215/55-16 (97H)
Profiel is nog meer dan voldoende, zijn slechts 4x gebruikt voor een weekje Sölden.

Deze velgen hebben een steek van 5x112, een naafdiameter van 66,6.
Met de bijgeleverde opvulringen wordt een ETwaarde van 47 bereikt en daarmee passen deze velgen op een Mercedes C-klasse. (Model 2007-2013, voor de kenners de W204 serie.

Met andere opvulringen kan een andere ET-waarde bereikt worden waardoor deze velgen op andere types passen. Waaronder A-klasse, B-klasse, CLA-klasse en zelfs de E-klasse.

Nieuw kosten deze banden ca. € 80,00 per stuk, voor € 300,00 mogen ze nu weg. Feitelijk koop je dus nieuwe banden met (bijna) gratis velgen!!

Groeten Feli

null
null
null

Feli op 24 sep 2016 16:57

Je doet wel erg kort met een auto, 13 minuten is wel snel:-)

Haha

Zo kun je het ook bekijken, of ik ben niet zo’n opruimer, dat is natuurlijk ook mogelijk.

Als ze nou ook zo snel verkocht worden heb ik weer ruimte

Up: nog steeds te koop!
Doe een goed bod en wellicht komen we er uit.

*bericht bewerkt door Feli op 14 feb 2017 09:09

Nog steeds te koop en ze beginnen nu in de weg te liggen.
Omdat ze inmiddels een jaar ouder zijn (niet gebruikt in dat jaar) mogen ze nu weg voor € 200,00.
Voor dat bedrag doe ik er nog 50 cent bij voor nieuwe lucht om de bandenspanning weer op de juiste druk te brengen.

(blijkbaar kan ik mijn openingspost niet meer bewerken)

*bericht bewerkt door Feli op 01 nov 2017 13:03

Plaats een reactie