app sneeuwhoogte +

Ha allemaal,
Sinds kort doet de app ‘sneeuwhoogte +’ het niet meer bij mij, zelfs niet na het opnieuw installeren…
Zijn er meer mensen waar die het opeens niet meer doet?
Met vriendelijke groeten,
Ard Jan

*bericht bewerkt door Yo-han op Invalid Date

Is al eerder als bug genoemd en het antwoord van Wintersporters was toen volgens mij (kort samengevat): “klopt, stekken we geen energie meer in”.

Inderdaad we hebben de keuze gemaakt, omdat de website zelf ook erg goed draait op mobiel, om ons te concentreren op de website.

Click. Click. Peace

Erg jammer, vindt een app altijd handig voor erbij voor snelle informatie.
Zeker als je op locatie bent en gauw ff de pistekaart erbij wil hebben, vlugge weerupdate wil weten of gewoon zelf een update wilt geven vanuit het gebied.

Ik denk dat je meer hebt aan een “lokale” app voor het gebied waar je op dat moment bent.
En die pistekaart zit gewoon in m’n zak .

*bericht bewerkt door RCGrootveld op 26 sep 2016 10:47

Rob

Ik ga de live foto’s van het gebied wel missen, die ook via de app te zien waren. Komt dit niet meer terug?

@Rogierhgv

Je kan ook gewoon een snelkoppeling van de website maken en die op je home screen zetten, dat heb ik ook en dat werkt prima. Ik weet alleen niet of dat bij Android / Samsung kan.
Wellicht is dit een oplossing.

@Rogierhgv

Je kan ook gewoon een snelkoppeling van de website maken en die op je home screen zetten, dat heb ik ook en dat werkt prima. Ik weet alleen niet of dat bij Android / Samsung kan.
Wellicht is dit een oplossing.

Mitta op 6 okt 2016 20:32

Ja dat kan, gebruik btw alleen Iphone.
Maar vind een app gewoon handig, mis hem in mijn wintersportmapje. ?

App is inderdaad altijd handig. Maar wat ik vooral mis zijn de live foto’s zoals hierboven aangegeven. Als we dit nu weer toevoegen op de (response) website zou dat mooi zijn.

Ik heb in mei mailcontact gehad met jullie waarin mij werd verteld dat er zeer waarschijnlijk deze zomer een update kwam. Die komt er dus niet meer neem ik aan? Is er nog een mogelijkheid dat de app wel terug komt?

@ThomJ Nee er komt geen app meer. De site is daarom extra geoptimaliseerd voor mobiel.

MAND!

@ThomJ Nee er komt geen app meer. De site is daarom extra geoptimaliseerd voor mobiel.

Yo-han op 16 okt 2016 22:40

Is er nog wel een plek op de site waar alles centraal te bewonderen is? Dan zet ik die wel als link op mijn homescreen :)

@ThomJ Wat bedoel je met alles?

MAND!

Wintersport updates (foto’s) van wintersporters zelf vanuit de gebieden.

App is inderdaad altijd handig. Maar wat ik vooral mis zijn de live foto’s zoals hierboven aangegeven. Als we dit nu weer toevoegen op de (response) website zou dat mooi zijn.

Blokski op 12 okt 2016 10:46

Deze feature gebruikte ik inderdaad erg vaak op de ‘oude’ app, kon ik mooi zien hoe de sneeuwcondities in echt zijn (want een foto zegt vaak veel meer over hoe de condities op dat moment zijn). Tevens was het een leuke wedstrijd om te kijken wie de meeste likes (hartjes) bij een foto kreeg :-)

Met de app van sneeuwhoogte.nl kan je wel nog live fotos toevoegen.

Ik gebruikte de app vooral elke winter voor de live updates. Sneeuwhoogte zelf zegt vaak niet heel veel over de daadwerkelijke condities. De vervanging door de mobiele versie van de wintersporters.nl is daarmee zeker geen vervanger voor de app.

Ik ga de app van sneeuwhoogte.nl deze winter daarvoor maar even uitproberen.

King of the hill

Plaats een reactie