Anton.

Wanneer kunnen we weer gaan genieten van een nieuwe uitgave van het Anton. magazine?

Ik kijk enorm uit naar al die informatieve en vermakelijke artikelen, zoals “De tips om een zo cool mogelijke wintersporter te zijn”, “Nooit meer te warm” en “De meest geschonden pisteregels” !

Wat zijn jullie favoriete artikelen?

*bericht bewerkt door Dennis12 op 18 sep 2016 08:19

Dit was ik me ook al aan het afvragen. Zat laatst al een paar keer in de Anton app aan het kijken, maar helaas.
@rogier kun (en wil) jij antwoord geven op de vraag?

Nog even geduld mannen.

Click. Click. Peace

Nog even geduld mannen.

Rogier op 18 sep 2016 16:56

Ik heb direct op de “dit is niet ok” knop gedrukt! Je kunt het gewoonweg niet maken ons zo in het ongewisse te laten! Ik lig al dagen klaar bij m’n digitale brievenbus! :D

Zou je in ieder geval kunnen vertellen of ik warm of koud ben als ik stel dat we de nieuwe Anton binnen één of twee weken vanaf nu kunnen verwachten?! Ik kan anders de spanning écht niet meer aan! ;) :P

*bericht bewerkt door Sneeuwbaard op 19 sep 2016 02:14

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

@Sneeuwbaard: Hihi! Ik denk dat Rogier hier nu geen antwoord meer op durft te geven. Is bang dat je hem gaat aanklagen als hij ja zegt en het blijkt 1 dag later dan die twee weken online te komen. ;-)

In oktober ;-) Of dat twee weken is of iets meer dat laat ik in het midden ;-)

Click. Click. Peace

Helemaal goed @Rogier! 15 oktober is mijn zoontje jarig. Mooi kadootje voor…uhhhhhhhhhhh z’n vader.

Spannend!! Het is namelijk al oktober…!?

Wintersport.. daar kan je me 's nachts voor wakker maken!

Ik ben even benieuwd wat de anton is? Leuk leesvoer?

@astrid71 http://www.antonmagazine.nl/ Een online magazine boordevol razend interessant leesvoer over wintersport.

*bericht bewerkt door Matthias123 op 02 okt 2016 13:09

Born to Ride

@matthias123 dank je! Ik ga het ook lezen :-)

We zitten nog “geduldig” en met smart te wachten. ?

Ik vond nog een adventskalender uit 1998, die ik speciaal voor deze gelegenheid heb aangebroken. Ik raak al aardig door de chocolaatjes heen ?:P

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Ja lekker @Sneeuwbaard
Witte konijnenoren en Chocoladepaaseieren ??

Hahahaha Komt er echt aan!

Click. Click. Peace

@Rogier: Jeeeeeeeeeeeeej!!! ???

Voor de rest leggen we geen druk hoor…!?

Wintersport.. daar kan je me 's nachts voor wakker maken!

Hee psssttttt… het komt dichter en dichterbij ;-) De vraag is alleen of de bakken met sneeuw komende week niet voor vertraging gaan zorgen ;-)

null

Click. Click. Peace

Hee psssttttt… het komt dichter en dichterbij ;-) De vraag is alleen of de bakken met sneeuw komende week niet voor vertraging gaan zorgen ;-)

null

Rogier op 10 okt 2016 16:39

Dat mag ik toch niet hopen, er moet toch wat te lezen zijn in de periode dat jij geniet van de sneeuw en wij hier in Nederland maar zitten te wachten tot we naar de Alpen gaan.

A winter without powder isn't a winter!

Hee psssttttt… het komt dichter en dichterbij ;-) De vraag is alleen of de bakken met sneeuw komende week niet voor vertraging gaan zorgen ;-)

null

Rogier op 10 okt 2016 16:39

??? Goed bezig!!!

*bericht bewerkt door Dennis12 op 10 okt 2016 21:20

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
???
Ik ga er eens ff lekker voor zitten!
Dank aan iedereen die heeft meegewerkt
aan de nieuwe editie!

Ik had helemaal nog niet gereageerd na het lezen van de Anton.

Heb weer genoten. Alsof jullie wisten wat onze situatie is: eerste artikel dat over wintersporten met je kinderen gaat. We gaan dit seizoen voor het eerst met onze Thijs. Hij is deze maand vier geworden en gaat voor het eerst op skiles. We zijn heel benieuwd. Ging dus gelijk extra kriebelen bij het lezen van de Anton. Ondanks dat ik het artikel al een keer eerder op de site had gelezen, volgens mij.

Dat artikel over zomerskiën in Schotland… daar heb ik echt de ballen (of de ervaring/techniek/etc) niet voor!

Artikel over Alpbachtal heeft wel geprikkeld om te checken voor volgend jaar. Maar eerlijk gezegd heb ik dat met zooooo veeeeel gebieden.

Conclusie: ik kijk al weer uit naar de volgende editie van de Anton. Keep up the good work!!!

@Dennis12 Thanx, we zijn al weer bezig met de volgende. En van dat artikel over kinderen, dat klopt sommige artikelen die wij de moeite waard vinden geven we facelift om zo weer mee te kunnen in Anton. Magazine.

Click. Click. Peace

@Dennis12 Thanx, we zijn al weer bezig met de volgende. En van dat artikel over kinderen, dat klopt sommige artikelen die wij de moeite waard vinden geven we facelift om zo weer mee te kunnen in Anton. Magazine.

Rogier op 26 okt 2016 09:20

Geheel mee eens!

Ik kan zelf ook niet wachten op Anton, met plezier gelezen vorig seizoen.

Voor de snowboarder is er ook nog Taste magazine. Deze komt twee keer per jaar en de eerste is gisteren binnen gekomen. Zeker een aanrader!

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! Weer een nieuwe editie van de Anton magazine! Daar ga ik weer eens even lekker voor zitten! Weer dank aan iedereen die er aan heeft meegewerkt!

Wat een avontuur over de Pelvoux!!!

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) Jeeeeeeeeeeeeeeeej! Er is weer een nieuwe editie van het Anton magazine!!! Veel leesplezier allemaal!

@Rogier: dit seizoen slechts drie uitgaven van het Anton magazine?

*bericht bewerkt door Dennis12 op 06 mrt 2017 22:53

@Dennis12 november en januari, maar twee zijn er alsnog ook erg weinig… een maart toegift dan?

#proudtobepartofleswintersporters

@Dennis12 november en januari, maar twee zijn er alsnog ook erg weinig… een maart toegift dan?

vic2000 op 6 mrt 2017 22:25

bedankt voor de attentie! Ik heb mijn bericht aangepast. Gelijk ook oktober meegenomen. ?

Plaats een reactie