Website feedback & bugs

@BaLin pas ik aan!

Rogier op 10 nov 2017 19:40

@Rogier Denk je hier nog aan? Je had al gereageerd en waarschijnlijk was je dezer dagen niet achter de PC, maar veel in de verse sneeuw te vinden gok ik zo ;-). En dat kan ik helemaal begrijpen.

*bericht bewerkt door BaLin op 13 nov 2017 21:24

Dat had ik al meteen gedaan. Even kijken waarom dat niet goed is gegaan. Bij mij doet ie het nu.

*bericht bewerkt door Rogier op 13 nov 2017 21:44

Click. Click. Peace

Nu doet hij het bij mij ook :)

Als ik op een iPad of iPhone in m’n account een nieuwe bestemming wil toevoegen aan mijn skivakanties dan pakt ie geen bestemmingen op. Je vult ‘arlberg’ in en er komt niks. iOS10 en iOS11. PC nog niet geprobeerd.

Tijd voor een uitpakparty?!

@Gaston , sinds gisteren een bekend probleem, we gaan het oppakken!

@Rene zou je hier ook kunnen laten weten wanneer het is opgelost? Thanks!

Mr. Slow

@Quick , nu als het goed is!

Yup! Merci

Mr. Slow

Deze webcam lijkt verplaatst te zijn: https://www.wintersport.nl/skigebieden/arlberg/webcams/14176…. In ieder geval is het geen skigebied ;)

Op mijn mobiel zij sinds vanochtend weer rare icoontjes te zien. Android 7.0, Firefox Mobile browser.

null

@GiGi Op computer werkt ctrl+F5, daarbij wordt je cache geheugen ook verwijderd. Even googlen hoe dit op een mobile device zou moeten levert mij dit:
https://android.stackexchange.com/questions/40014/how-to-ref…

Geen idee of dit zou werken, maar misschien kun je zelf nog wat anders vinden

In sommige topics zou het handig zijn om de startpost continu bij te kunnen werken (bijv het Dolomiti Superski topic), maar dat kan nu niet. Dat is ongetwijfeld bewust zo ingesteld, maar is het misschien voor sommige topics toch een optie?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik kom een fout tegen bij de accomodatiezoeker. Wanneer ik bijvoorbeeld het Residence le grand morillon bekijk dan geeft hij als locatie het daldorp van Morillon aan op 600m op best wel een aardige afstand van de lift. (eerste accomodatie bij deze link: https://www.wintersport.nl/accommodatie#area-146:2018-03-17:… ) Nu heb ik in het verleden in dat complex gezeten en het ligt dus in Morillon les Esserts op 1100m direct bij de Sairon stoeltjeslift. Als je op de link naar de site van bizztravel klikt dan staat het daar wel gewoon goed op de site aangegeven ( https://www.bizztravel.nl/accommodaties/frankrijk/le_grand_m… ).

Born to Ride

In de weersvoorspelling zie ik informatie die volgens mij niet kan kloppen. Zie onderstaande screenshot:

null

Hoe kan de getoonde temperatuur ver onder 0 zijn, maar de lijn van de vorstgrens op diezelfde dagen zo hoog liggen? Volgens mij kan niet beiden (getoonde cijfers en de lijn) tegelijkertijd waar zijn. Welke van de twee is het meest betrouwbaar?
@Roel is dit inderdaad een bug, of interpreteer ik het gewoon helemaal verkeerd?

@GiGi Dit is een bug en er wordt aan gewerkt…

Click. Click. Peace

@GiGi Dit is een bug en er wordt aan gewerkt…

Rogier op 21 dec 2017 16:16

Top. Betekent dat dat ik die grafieklijn gewoon moet negeren en de cijfertjes moet aanhouden?

@GiGi Dit is een bug en er wordt aan gewerkt…

Rogier op 21 dec 2017 16:16

Top. Betekent dat dat ik die grafieklijn gewoon moet negeren en de cijfertjes moet aanhouden?

GiGi op 21 dec 2017 16:22

De grafiek van LTV heeft er ook last van

Het is overal zo. Ook lijkt hij bij de voorspellingen meer dan een week vooruit de temperatuur op 0m hoogte te pakken en niet op de aangegeven hoogte.

Born to Ride

Het is een algemene bug. Even niet op de nulgradengrens letten, de sneeuwval klopt wel.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Zou de pistekaart van Adamello ski hier op de site geupdate kunnen worden.
Hier is de meest recente kaart te vinden:

null

Born to Ride

-dubbel-

*bericht bewerkt door Quick op 27 dec 2017 15:00

Mr. Slow

Als ik nu bij een willekeurig gebied het weer wil bekijken krijg ik alleen een leeg vlak te zien zonder weersverwachting.

Born to Ride

@Matthias123 en @Quick doe ik!

Click. Click. Peace

is het niet mogelijk om op het einde van het weerbericht de lawineschaal te zetten

Als we dan toch over de weerberichten bezig zijn. Is het mogelijk om naast de verwachte sneeuw ook de verwachte mm regen weer te geven als er regen voorspeld wordt? Zeker voor laaggelegen gebieden zoals Winterberg zou dat een goede aanvulling zijn. Als je dan eens een dagje daar naartoe wilt en er staat een wolkje met een druppel regen is het nogal een verschil of er mogelijk een enkel klein buitje valt of dat het een hele dag zeikt van de regen.

Born to Ride

Kan het zijn dat de weersvoorspelling vast zit? Begindag is gisteren.

Als ik nu bij een willekeurig gebied het weer wil bekijken krijg ik alleen een leeg vlak te zien zonder weersverwachting.

Matthias123 op 28 dec 2017 08:34

En vandaag dit.

De nieuwe sneeuwverwachting doet het in mijn Brave iOS browser helaas niet. Maar in Safari gelukkig wel. Geen groot probleem maar wie weet hebben andere gebruikers / browsers er ook last van.

Brave:

null

Safari:

null

(Brave is een privacy vriendelijke browser - op jullie website staat de ad blocker trouwens uit ter support) 😉

*bericht bewerkt door Nelis op 30 dec 2017 13:36

Bergen + Sneeuw = ❤

De sneeuwhoogte van Alta Badia wordt niet meer bijgewerkt. Op de officiële site en bergfex 60 - 160cm. Hier op de startpagina blijft ie al dagen hangen op 30-90cm. 😉

Bergen + Sneeuw = ❤

Plaats een reactie