Website feedback & bugs

@Rene ik heb opnieuw gezocht, met dezelfde criteria als dat ik net zocht en nu krijg ik wel weer alles te zien.

Born to Ride

Is het een idee om ook een melding te krijgen als je geciteerd wordt?

Soms valt de tekst deel van het scherm (op mijn IPad). Aan de rechterkant. Bv als iemand een lange link plakt. Hoe kan ik dan toch alles lezen?

Wat te denken van een koffiekamer, die doorlopend bovenaan staat? Voor de Giro, de Tour enz. Trek je volgens mij ook meer bezoekers mee. Is er een reden dat jullie dat niet doen?

Soms zakt een bericht ineens weg naar een eerder tijdstip in het forumoverzicht (laatste activiteit) terwijl het laatste bericht toch echt een andere tijd aangeeft. Gebeurt dit wellicht als iemand een ouder bericht aanpast??

I can stick uphill ice, on my saucer...

Als ik mijn profiel wil aanpassen en op ‘opslaan’ druk, zegt hij dat ik geen nieuw wachtwoord heb ingevuld. Maar die wilde ik helemaal niet wijzigen.

Mr. Slow

Als ik mijn profiel wil aanpassen en op ‘opslaan’ druk, zegt hij dat ik geen nieuw wachtwoord heb ingevuld. Maar die wilde ik helemaal niet wijzigen.

Quick op 2 nov 2017 14:30

Klopt. Dit had ik ook al een keer gemeld.

Wellicht kijk ik er enorm over heen, maar kan ik zelf ook linkjes maken zoals bijvoorbeeld in de sticky met de beste topics? Dus met een tekst die ik zelf bedenk?

[edit] Gelukt :). Gewoon HTML!

<a href=“http://www.test.nl”>Zoiets</a>

*bericht bewerkt door Roy83 op 05 nov 2017 13:22

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Onder het mom van “wie het kleine niet eert”:

Op de gebiedspagina van Davos staat “Druk” onder mindere punten, terwijl in de tekst onder het kopje wordt beschreven dat het er vrijwel altjjd erg rustig is. Deze moet dus verplaatst worden naar sterke punten denk ik.

Mr. Slow

@Quick Goed gezien. Ik ga hier naar kijken!

Click. Click. Peace

Als ik mijn profiel wil aanpassen en op ‘opslaan’ druk, zegt hij dat ik geen nieuw wachtwoord heb ingevuld. Maar die wilde ik helemaal niet wijzigen.

Quick op 2 nov 2017 14:30

Sommige browsers vullen hier, ondanks onze pogingen om dit te voorkomen, je wachtwoord in voor de site als je dit hebt aan staan voor login formulieren. Heb nog iets anders gevonden en die “fix” gaat met de volgende release mee.

MAND!

Het bugje van posts die uit de tijdlijn verdwijnen/wegzakken is nu bijvoorbeeld aan de hand met de post waarin de sg Volkls worden aangeboden. Gebeurt op diverse devices, zowel ingelogd als niet ingelogd. Klein bugje, maar is dan vast ook een simpele fix 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Is er een mogelijkheid om de laatste bezoektijd van het forum te resetten? Nu springt heel vaak de balk ‘nieuw sinds je laatste bezoek’ niet mee.

Dit is jammer, want nu kan ik niet snel zien welke topics daadwerkelijk iets is gepost, tenzij ik voor mezelf de tijd onthoud

null

Bij het weerbericht valt 15-11 er tussenweg bij mij. Bug? Volgens mij is de printscreen die ik erbij plaats helaas niet zichtbaar😕

*bericht bewerkt door Timmerfrits op 08 nov 2017 08:43

@rogier het lijkt er meer op dat hij overal bij de verwachtingen bij meer dan een week vooruit de 0m temperatuur pakt ipv de temperatuur van het dorp. De temperaturen meer dan een week vooruit worden namelijk systematisch veel te hoog weergegeven.

Matthias123 op 9 okt 2017 20:29

Dit probleem lijkt nog steeds te bestaan. Daarnaast geeft hij dus zowel in het dal als op de berg gewoon nagenoeg dezelfde temperatuur aan, ondanks dat hier zoals in AdH er ruim 2000m hoogteverschil in zit…

null

*bericht bewerkt door Matthias123 op 08 nov 2017 08:49

Born to Ride

@Matthias123 We gaan er naar kijken.

Click. Click. Peace

null

Ik vraag me af wat voor weer het vrijdag wordt, en ook voor de 21e…

Edit: Je kan zo te zien wel een reactie weer slecht vinden door hem als regen te bestempelen ;)

null

*bericht bewerkt door Matthias123 op 09 nov 2017 14:24

Born to Ride

Vrijdag wordt het ideaal skiers weer en de 21 kun je maar beter terug gaan ;) @Matthias123 even hard refreshen en het is fixed :) Helaas een bekend probleem dat we nu voor eens en altijd gaan oplossen!

*bericht bewerkt door Rene op 09 nov 2017 14:29

Staan de icoontjes wel bij de juist titels?:

null

Zie reactie hierboven @userD ;)

Zie reactie hierboven @userD ;)

Rene op 9 nov 2017 14:46

@Rene Ik had eigenlijk dezelfde vraag, maar begrijp niet welke reactie je naar verwijst.
Nu staat er een vliegtuig bij “foto’s en filmpjes.”

Val di Fiemme heeft een nieuwe pistekaart.

null

Mr. Slow

@Rene Ik had eigenlijk dezelfde vraag, maar begrijp niet welke reactie je naar verwijst.
Nu staat er een vliegtuig bij “foto’s en filmpjes.”

Taan op 9 nov 2017 15:18

Dit dus:

even hard refreshen en het is fixed 😃 Helaas een bekend probleem dat we nu voor eens en altijd gaan oplossen!

@Quick Pas ik aan!

Click. Click. Peace

Pisteplan van Adelboden-Lenk is ook niet actueel. Er zijn enkele kleine aanpassingen (in pistes en liften). Hierbij de actuele:

null

Helpt de hard refresh ook met betrekking tot het niet kunnen klikken op laatste bericht in een topic op het startscherm?

“De mooie pistes” bij Ski Arlberg hebben nog de oude pistenummers.

@BaLin pas ik aan!

Click. Click. Peace

Onder het mom van “wie het kleine niet eert”:

Op de gebiedspagina van Davos staat “Druk” onder mindere punten, terwijl in de tekst onder het kopje wordt beschreven dat het er vrijwel altjjd erg rustig is. Deze moet dus verplaatst worden naar sterke punten denk ik.

Quick op 5 nov 2017 13:34

Vergeet je deze ook niet @Rogier? :D
(je had al gereageerd maar even voor de zekerheid!)

Mr. Slow

Nee doe ik meteen!

Click. Click. Peace

Plaats een reactie