Website feedback & bugs

HN65 had niet helemaal goed gekeken, maar zoals je ziet staat het eerstvolgende topic op 20:46; exact het zelfde tijdstip dat ik terug zie als het bij mij fout gaat. Ik zal zo even een screenshot maken, maar het gaat nu alweer een keer of 10 goed…

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Hier ook, Mac OS op chrome.

Gaat trouwens vandaag beter dan gister.

*bericht bewerkt door Joostw op 16 jan 2017 13:27

A winter without powder isn't a winter!

Ok thanks gasten. Ik denk dat ik een idee heb waar dit misschien uit voort is gekomen. Ik zal er zo even naar kijken.

MAND!

null

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Volgens mij is het opgelost. Vorige week dinsdag rond 20:45 heb ik even getest met een korte cache op de forum index. Maar aangezien dat niet werkte meteen weer uitgezet. Nu lijkt het erop dat die ene gecachete pagina nooit helemaal is verwijderd en nu compleet random af en toe getoond werd. Bizar verhaal.

MAND!

@Yo-han
Ik weet niet of het al eerder is doorgegeven (heb niet alle 13 pagina’s doorgelezen).
Als ik iets zoek op het forum, wil ik kunnen sorteren op bijvoorbeeld datum laatste activiteit, maar eventueel ook op aantal reacties.
Kan dit toegevoegd worden?

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

@Veenhoorn Ik zet m op de wensenlijst.

MAND!

Ik deed net een poging om een ouder topic over een paard in de sneeuw terug te halen middels de zoekfunctie. Een aantal resultaten, maar niets met paard. Gstaad kwam nog het dichtste bij.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Misschien niet de juiste topic, maar:

Vol verwachting klopt mijn hart…
https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/330211/winactie-ma…
Alleen is 2 januari al bijna voorbij :)

Ferdinand op 2 jan 2017 23:42

ben nu wel benieuwd wie het kekke Salomon-jack gewonnen heeft afgelopen 11 januari…

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Ik krijg de mailtjes van notificaties op een bookmarked topic dubbel binnen. Het ziet er naar uit dat ze gewoon dubbel verzonden worden.

Born to Ride

2 dingetjes over reviews:

  1. Bij een skigebied review kun je alleen aangeven of je hebt geskied óf gesnowboard in een gebied, niet allebei. Is het misschien een goed idee om dit aan te passen?

  2. Ik wilde reviews schrijven voor restaurants die nog niet op de website staan. Kan ik die zelf toevoegen of is er een andere oplossing?

Vraagje tussendoor, is ergens een beschrijving te vinden van de edit-mogelijkheden op dit forum? Ik probeer altijd maar wat en het is zelden in 1 keer goed. B.v. om youtube filmpjes te posten kun je gewoon de url neerzetten, maar het kan ook tussen tags, waarbij dan alleen de url zichtbaar wordt maar je b.v. wel de mogelijkheid hebt om het filmpje vanaf een bepaalde tijd te starten.

*bericht bewerkt door Martin7182 op 12 feb 2017 21:06

Er zijn wat gebruikersnamen met een spatie erin. Ik kan me voorstellen dat taggen van die mensen niet lukt. Een idee om bij registratie van een nieuwe gebruiker (of aanpassing van de gebruikkersnaam) spaties in de gebruikersnaam niet toe te staan?

Er zijn wat gebruikersnamen met een spatie erin. Ik kan me voorstellen dat taggen van die mensen niet lukt. Een idee om bij registratie van een nieuwe gebruiker (of aanpassing van de gebruikkersnaam) spaties in de gebruikersnaam niet toe te staan?

GiGi op 15 feb 2017 12:14

Ook leestekens geven net als spaties problemen, misschien die dan ook gelijk maar meenemen ;)

Born to Ride

Foto’s plaatsen vanaf een mobiel device blijft een soort roulette-spel: soms wel en dan weer niet… Rien ne va plus

Als ik in een willekeurig topic wil posten (doe ik meestal 2-3 minuutjes over) dan krijg ik een foutmelding. Heel irritant want dan is alle tekst weg. Wat ik nu doe is de tekst knippen, pagina herladen, plakken en meteen posten. Dan werkt het wel.

Heb er last van sinds begin dat ik hier het account heb, een week dus haha.

Dit gebeurt zowel vanaf mijn iPhone met iOS 10.2.1, iPad met iOS 10.0.2 en MacBook Pro met OSX 10.11.6 en Safari 10.0.3. Cookies worden niet gesynct via iCloud.
Overigens alleen getest op 1 Wi-Fi netwerk, maar andere fora werken vooralsnog prima.

Foutmelding is:

Safari kan geen verbinding met de server maken

Safari kan de pagina ‘https://wintersporters/forum/topic/313860/nieuw’ niet openen, omdat er geen verbinding met de server http://www.wintersport.nl tot stand kan worden gebracht.

Tijd voor een uitpakparty?!

Jammer dat opeens de webcams niet meer in HD zijn te zien met adblocker. Popups en andere ads werken bij mij vaak alleen maar averechts en jagen mij snel weg van sites dus heb ik een adblocker. Besteed wat meer tijd aan goede advertorials, welke ik wel graag lees en wat soms ook mij helpt een keuze te maken. Mijns inzien werkt dat sowieso veel beter en laat de webcams gewoon in HD beschikbaar ;)

Born to Ride

Volgens mij zit de bug-admin in de sneeuw, sinds 18 januari geen update meer van hem.

Tijd voor een uitpakparty?!

Er wordt zeker meegelezen door de technische jongens. Ik vraag ze nog even extra om naar jullie bugs te kijken!

Click. Click. Peace

Top @Rogier. Dank. Was overigens meer een constatering☺️

Tijd voor een uitpakparty?!

@Gaston Ik heb dit probleem nog niet eerder gehoord. En kan het hier ook niet naspelen. Maar ik houd het in de gaten.
@Matthias De webcams komen van een externe partij. Die bepaald wanneer je HD mag kijken en wanneer niet, dat is helaas niet aan ons.

MAND!

Als ik in een willekeurig topic wil posten (doe ik meestal 2-3 minuutjes over) dan krijg ik een foutmelding. Heel irritant want dan is alle tekst weg. Wat ik nu doe is de tekst knippen, pagina herladen, plakken en meteen posten. Dan werkt het wel.

Heb er last van sinds begin dat ik hier het account heb, een week dus haha.

Dit gebeurt zowel vanaf mijn iPhone met iOS 10.2.1, iPad met iOS 10.0.2 en MacBook Pro met OSX 10.11.6 en Safari 10.0.3. Cookies worden niet gesynct via iCloud.
Overigens alleen getest op 1 Wi-Fi netwerk, maar andere fora werken vooralsnog prima.

Foutmelding is:

Safari kan geen verbinding met de server maken

Safari kan de pagina ‘https://wintersporters/forum/topic/313860/nieuw’ niet openen, omdat er geen verbinding met de server http://www.wintersport.nl tot stand kan worden gebracht.

Gaston op 19 feb 2017 23:50

@Yo-han ik heb net als @Gaston hier ook regelmatig (veel) last van. So you know

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

@mv @Gaston Mocht het nog een keer gebeuren, laat dan even hier het exacte tijdstip achter in een reply. Kunnen we daarmee even in de logs kijken of we daar de oorzaak kunnen vinden.

MAND!

Zal ik zeker doen! Overigens zou het misschien ook de wifi verbinding kunnen zijn waardoor het ontstaat? Ik zal eens over 4G testen.

Edit: over 4G bij eerste test geen probleem.

*bericht bewerkt door Gaston op 02 mrt 2017 16:08

Tijd voor een uitpakparty?!

hoe kan ik een filmpje up-loaden of kan dat alleen via een link?

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

Yep via vimeo, youtube of facebook link is het makkelijkste.

Click. Click. Peace

@mv Links naar filmpjes bij vimeo, youtube of facebook worden overigens hier automagisch omgezet in een embed zodat je ze meteen in het forum kan bekijken.

MAND!

@Yo-han dus een filmpje direct van m’n telefoon/mac gaat dus niet?

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

@mv nope, zijn die andere sites veel beter in.

MAND!

Plaats een reactie