Andorra seizoen

Hoi!

Ik vroeg me af of er misschien iemand ervaring heeft met Andorra? Ik zou graag een seizoen daar willen werken alleen kan ik er haast niets over vinden op internet… Iemand tips/ideeen/suggesties/link whatsoever?
Anything would help!!

Alvast bedankt!

Ik ben er zelf meerdere seizoenen op vakantie geweest, vriend van mij had er destijds 2 kroegen in Pas de la Casa. Wat wil je er doen? In een kroeg werken of als reisleidster?

Hi, thanks voor he reactie!
Eerlijkgezegd maakt het werk me niet zoveel uit, heb ervaring in retail, guest services, snowboard lerares en snowpark staff. Weet ook veel van skien en snowboarden dus rentals zou ook goed aansluiten maar afwassen of zo iets is ook prima best! Bar werk lijkt me ook wel leuk haha

Wat zou de beste kans hebben?

Alles is mogelijk, dat geldt voor alle wintersportgebieden natuurlijk. Andorra kent voornl Franse, Spaanse en Engelse toeristen, dus dat moet je ook wel trekken lijkt mij. En verder gewoon bedrijven aanschrijven. Succes! Ik heb er zelf niet echt meer contacten, 2 jr geleden nog wel geweest maar toen waren er voor mij nog maar weinig bekenden.

Heb ik een work permit nodig of niet voor seizoens werk? Hoe werkt da allemaal:)?

Bel de ambassade van Andorra in Nederland even op en je krijgt de precieze informatie.

Je hebt inderdaad een workpermit nodig, hier gaat als het goed is een medische keuring aan vooraf. Zonder dat kun je er niet werken.

Wellicht dat er een Engels forum is waar hierover meer info te vinden is, Google weet het antwoord! ;)

Ik zie veel job offers en info vanuit the uk. neem aan dat dat niet op gaat voor nederlanders, het enigste wat ik in het engels vond is info over hoe je met je eigen bedrijf onder de belasting uit komt hahaha.

Ik ben momenteel in Australie dus ik denk dat het lastig wordt, aangezien ik maar een week in NL plan te zijn voordat ik door ga naar de volgende winterbestemming. dus denk dat Andorra het dus niet zal worden :(

Plaats een reactie