Extreme sports game: Steep

Ik ben zelf geen gamer, maar wellicht zijn hier wel liefhebbers. Via Facebook werd ik net geattendeerd op de nieuwe game “Steep” van Ubisoft die binnenkort uitkomt. Ik moet zeggen dat ik dit best eens zou willen proberen (vroeger veel SSX gespeeld, snowboard game)…

http://steep.ubisoft.com/game/en-GB/home/?ncid=2342-5018—1…

https://tweakers.net/nieuws/112465/steep-is-nieuwe-extreme-s…

Dikke kans dat de werkelijke gameplay weer enorm tegen gaat vallen, maar ik sta binnenkort waarschijnlijk toch op de virtuele latten… :)

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

@Sneeuwbaard 6:16min is that…you? ;-)
Spel ziet er serieus heel mooi en gaaf uit.

@Sneeuwbaard 6:16min is that…you? ;-)
Spel ziet er serieus heel mooi en gaaf uit.

Laagvlieger op 14 jun 2016 22:50

Nee… Ik heb een andere bril, maar wie weet … binnenkort… :D

Ik heb me in ieder geval aangemeld als Beta-tester.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Games van Ubisoft zitten meestal wel goed in elkaar…

heb me ook al aangemeld als Beta-tester… hopelijk worden we uitgekozen :-)

Vond de laatste SSX niet verkeerd om te spelen. Over de top arcade, maar anders blijven zo’n spellen ook niet lang tof om te spelen. Het idee van de open wereld is tof, maar verder weet het me nog niet heel erg te boeien moet ik zeggen…

Ik vind het wel wat weg hebben van dat andere open wereld spel, snow. Dat is opzich positief aangezien snow best wel vermakelijk is. Het voordeel aan dat dit van Ubisoft komt is dat het er sowieso erg goed uit zal zien en dat de effecten met de sneeuw enzo ook erg goed zullen zijn. Misschien koop ik het wel als ik geld heb tegen die tijd :D

#proudtobepartofleswintersporters

Ik ben erg benieuwd of de bergen en gebieden ook realistisch zijn. Het zou wel heel erg gaaf zijn om een vakantie virtueel nog eens dunnetjes over te doen of een bekende afdaling te doen die in het echt toch nét even te hoog gegrepen was. ;)

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Ik had dit forum de vorige keer gemist. Ik heb de gesloten beta van Steep gespeeld op de PS4, zeker de moeite waard om als wintersporter te proberen. Zelf heb ik ook alle versies van ssx gespeeld echter vind ik steep vele male beter, het gebied is een stuk groter.

Ook leuke features met nieuwe dropzones spotten. Zeker het proberen waard.

Voor de mensen die nog willen meedoen aan de beta. Je kan je hier opgeven: http://steep.ubisoft.com/game/nl-NL/beta/index.aspx?ncid=234…

Early Beta Access
November 10-14
Open Beta
November 18-21

Ziet er leuk uit, maar vind 70 euro voor de ps4 toch wel veel te duur. Ga de beta zeker downloaden maar ben bang dat het daar bij blijft.

Is het al winter?

Heel gaaf spel! De in-game wereld is enorm en bepaalde kenmerkende bergen zijn erg goed nagemaakt.

Het doet denken aan het oude SSX; alle denkbare tricks zijn mogelijk. Houd je alleen van realistische spellen dan kan je Steep beter links laten liggen.

Naast boarden en skiën zijn er op dit moment nog twee sporten. 1) Met je paraglide maak je gebruik van de opwaartse wind om hoogte te winnen. 2) Wingjump. Dit is een sport die valt in de meest extreme categorie. Lastig uit te leggen dus zie onderstaande video.

Een zeer intens spel om te spelen. Op sommige momenten irriteer ik mij aan de onmogelijke tricks van ongekende hoogtes die je personage zonder problemen landt, maar een realistisch wintersport spel lijkt mij oersaai.

Grafisch werkelijk waar een game die niet op nextgen thuis hoort…

@Stino Nja die film is niet meer echt reprentatief. Dat is een demo van voor de closed beta zelfs.(16 juni ) Graphics zijn echt super mooi momenteel. Ik zal even eentje linken die van na de release is.

*bericht bewerkt door RalphMeertens op 08 dec 2016 16:33

Heb hem gespeeld, vindt het wel meevallen. Ben geen ook een parkrijder en een freeride fan;)

Geef mij maar een game zoals Skate 1/2/3 die waren echt heel goed in uitvoering.

Spray skiërs

Plaats een reactie