Skileraren Ausweis aanvragen

Hallo!

Ik heb afgelopen december mijn ski Anwärter diploma behaald via Snowsports Academy. Ik heb daarna gelijk 4 maanden lesgegeven en aan het eind van het seizoen heb ik een ‘‘marke’’/ sticker ontvangen met daarop 2015/2016. Ik weet dat ik deze op een pasje: mijn skileraren Ausweis(?) moet plakken. Nu wil ik deze graag aanvragen (ik heb immers al betaald voor deze sticker), maar als ik deze via Snowsports aan wil vragen dan zit daar een WSSV + Snowsports Academy lidmaatschap aan vast. Dit kost €35,- per jaar.

Ik vraag mij nu af of het ook mogelijk is om mijn skileraren Ausweis op een andere manier aan te vragen, zodat de jaarlijkse kosten misschien ook lager worden omdat er geen lidmaatschap van Snowsports Academy bij komt kijken. Of is het lidmaatschap via Snowsports Academy juist voordelig?

Wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes Iris

Mitgliedsausweis van Salzburger Skiverband kost € 39,- per jaar.

Iemand die met beide benen op de grond blijft staan, komt nooit een stap vooruit!

Wat gek dat je wel de sticker hebt gehad maar niet het pasje (meestal krijg je die de eerste keer na afloop van je cursus gewoon).

Zelf zit ik bij SBSSV en hier betaal ik elk jaar voor mijn lidmaatschap en krijg ik dus mijn sticker (= geldig Ausweis). Daarnaast ben ik op deze manier gelijk via hen verzekerd.

Volgens mij kan je alleen een ausweis aanvragen bij het Verband waar je diploma van is.

Thank God summer is over!

Ik heb mijn pasje geloof ik via de skischool gekregen, misschien kan je het daar even navragen?

Plaats een reactie