Post hier je wintersportvideo's 2015-2016

@Waah,

No Way - The Naked and Famous

Maar ondanks alles een leuke edit.

In Hochfügen hadden ze dit jaar op dinsdag een aantal pistes 's nachts open. Best piste condities van de week.

Mooie beelden en leuke edits hier!
Hier mijn edit: Virgin powder snowboarding - Mayrhofen 2016 - GoPro Hero 4 black

Kleine edit van mijn winter seizoen 2015/16.

Never ski faster than your guardian angel can fly!

Dat liedje in combinatie met de overgangen in je beelden deed me eventjes twijfelen of ik in het topic “wintersportvideo’s 1990” was beland… :D

Wel coole beelden!

Helaas dit jaar niet zoveel beelden geschoten, en weinig spectaculairs gedaan… Maar toch maar een video gemaakt. Ik dacht (verkeerd) dat iedereen wel wat zou filmen, maar niet dus. Wel de telefoon in de hand vaak, maar meer voor Facebook dan filmen ;) . Sowieso lastig een video te maken waar je 8 mensen in moet verwerken.

Toch nog geprobeerd een leuke edit te maken.

Wie herkent het muziekje?

Waah op 29 apr 2016 11:32

Naked & Famous - No Way. Staat op de soundtrack van “Art of Flight”… :D

[edit: antwoord was al gegeven zie ik] :p

Hierbij nog even mijn filmpje betreffende afgelopen jaar in Val Thorens. Wat een topjaar hebben wij gehad zeg!

https://youtu.be/2sJNeHHig5Y

let's get this party started!!

Afgelopen zomer, terwijl het buiten erg warm was, mijn filmpje van februari afgerond. Kreeg er weer helemaal zin in. Laat de winter maar komen. Gefilmd met GoPro Hero 4 silver. Gemonteerd met iMovie.

https://youtu.be/jDkPMg3DsOY

Relax, if you can...

Avond ski in serfaus echt een aanrader. Film is niet bewerkt en een muziekje onder gegooid, de datum klopt niet.

*bericht bewerkt door Dannis op 10 okt 2016 14:37

ben in het verkeerde land geboren

Heel simpel.

Afgelopen jaar 2 keer geweest, 1 keer met vrienden, 1 keer met werk:

Vrienden:

Werk:

Pray for Snow!

Yeah Zillertal!

In het begin van dit jaar samen met vrienden op wintersport geweest.

https://youtu.be/Saszk9z1Qio

Lekker kort en krachtig @Jveen ik krijg dr weer zin van. :)

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Spray skiërs

Leuke filmpjes allemaal!

Ben vanaf vorig jaar ook begonnen met het maken van een aftermovie, nu heb ik muziek gedownload via internet en deze erin gemonteerd.

Wanneer ik de video’s op youtube zet, krijg ik meteen meldingen van auteurs rechten ect.
Na een paar seconden is de video ook niet meer af te spelen via iphone,ipad enz.

Toch hebben een heleboel andere wel video’s met (gejatte) muziek en zijn ook afspeelbaar op iphone , ipad ect.

Wat doe ik verkeerd:D?

Graag jullie ervaring!

https://youtu.be/nyI5oosV73Q

Neem het niet te serieus, heb er geprobeerd wat leuks van te maken ;)

Geen schade voor de rest

Leuke filmpjes allemaal!

Ben vanaf vorig jaar ook begonnen met het maken van een aftermovie, nu heb ik muziek gedownload via internet en deze erin gemonteerd.

Wanneer ik de video’s op youtube zet, krijg ik meteen meldingen van auteurs rechten ect.
Na een paar seconden is de video ook niet meer af te spelen via iphone,ipad enz.

Toch hebben een heleboel andere wel video’s met (gejatte) muziek en zijn ook afspeelbaar op iphone , ipad ect.

Wat doe ik verkeerd:D?

Graag jullie ervaring!

RaayD op 2 dec 2016 17:52

Is inderdaad gezeur van Youtube, soms kun je er niets aan doen, heel soms door in je filmpje aan te geven dat de muziek die je in het filmpje gebruikt hebt auteursrechten bevat klopt wordt het in bepaalde landen niet uitgezonden. Andere oplossing is Vimeo die zijn hier wat minder strikt in.

*bericht bewerkt door Ivo_83 op 03 dec 2016 17:27

Skiën= 6 maanden voorpret en 6 maanden napret

Leuke filmpjes allemaal!

Ben vanaf vorig jaar ook begonnen met het maken van een aftermovie, nu heb ik muziek gedownload via internet en deze erin gemonteerd.

Wanneer ik de video’s op youtube zet, krijg ik meteen meldingen van auteurs rechten ect.
Na een paar seconden is de video ook niet meer af te spelen via iphone,ipad enz.

Toch hebben een heleboel andere wel video’s met (gejatte) muziek en zijn ook afspeelbaar op iphone , ipad ect.

Wat doe ik verkeerd:D?

Graag jullie ervaring!

RaayD op 2 dec 2016 17:52

Een goede life versie van het nummer zoeken en dan op HQ nivo

Ik heb diverse filmpjes gemaakt en dan blijven ze gewoon staan zonder problemen

Sneeuw hield niet over @Jannouws :)

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Voordat je aan de film begint eerst alle nummers die je eventueel wilt gebruiken in één filmpje zetten en kijken welke meldingen youtube geeft

Skiën= 6 maanden voorpret en 6 maanden napret

Risoul-Vars 2015, Het was met kerst en overal waar je keek was het groen. Gelukkig hebben ze hier veel sneeuw kannonnen.

Srhed Racket :)

Ik had nog een iets langere versie dan die van een kleine twee minuten. Probeer zo af en toe nog het een en ander uit.

*bericht bewerkt door yoguido op 21 jan 2017 22:54

PvD. verkeerde topic. excuses

*bericht bewerkt door Rob64 op 22 jan 2017 01:16

Beter laat dan Nooit … Wintersport 2016… in Reith im Alpbachtal.

Groeten,

*bericht bewerkt door Patrick11 op 03 feb 2017 19:29

Niet het standaard skifilmpje maar het leek me toch leuk om deze te posten.

Alles is gefilmd in Nederland toen het hier ook wit gekleurd was

Plaats een reactie