Minder dure kledij, toch degelijk?

Ik denk dat het inderdaad prima is voor dat weekje wintersport, zeker als de omstandigheden niet extreem zijn…Zeker als je nog niet weet of je t leuk vindt, dan is het echt lekker goedkoop…

En als al die ONeill kleding echt een probleem wordt help ik je graag er vanaf ;).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik denk dat het inderdaad prima is voor dat weekje wintersport, zeker als de omstandigheden niet extreem zijn…Zeker als je nog niet weet of je t leuk vindt, dan is het echt lekker goedkoop…

En als al die ONeill kleding echt een probleem wordt help ik je graag er vanaf ;).

Roy83 op 19 feb 2018 09:16

Ik heb nog een blauwe jas (maat L) in verkoop voor weinâg…

https://www.wintersport.nl/forum/topic/378321

Ik heb skibroeken van Brunotti, O’neill en Protest.
Die van Brunotti bevalt het minste, ik ben niet koud aangelegd, dus heb praktisch nooit een lange thermobroek aan onder mijn skibroeken, de Brunotti heeft geen hele fijne stof aan de binnenkant, terwijl de O’neill heerlijke voering erin heeft (favo broek dus) de protest broek heb ik tegenwoordig meer als reserve (meer omdat die gele kleur niet meer matched met mijn huidige jas :P )

Ik heb nog een blauwe jas (maat L) in verkoop voor weinâg…

Bedankt voor het aanbod, maar ik ben iets “teveel man” voor een “L-etje” ;-) :-)

als mode van het moment je geen re uh niks interesseert kun je prima zeer goede kleding kopen voor een zacht prijsje ( einde seizoen/winter)
Het zal mij wurst wezen of ik met mn 48 jaar de mode van 2 jaar geleden (of langer) aan heb (retro is in). Dus voor 300e broek kipli en superjas die normaal 1100 eurie totaal kosten en die heb ik al 5 jaar en in de winter draag ik die jas elke dag en ga 4 weken per jaar skien

Ik heb nog een blauwe jas (maat L) in verkoop voor weinâg…

Bedankt voor het aanbod, maar ik ben iets “teveel man” voor een “L-etje” ;-) :-)

mischa72 op 19 feb 2018 19:00

Ik pas er met mijn 185cm en 94 kilo ander prima in… :p

Laten we zeggen dat ik gewoon wat te klein ben voor mijn gewicht :-P

Bedankt allen voor jullie adviezen. Behalve indien jullie mij die erg gaan afraden vanwege slechte ervaringen, ga ik voor de Kilpi Carpo in flitsend oranje.

Plaats een reactie