Stageplaats

Beste wintersporters,

Ik ben 2e jaars student Facility mangement en daarnaast enorm skifanaat.
Ik heb binnen deze opleiding dan ook voor de keuzemodule event&leisure.
Volgend jaar September ga ik voor een half jaar op stage tot eind Februari.
Ik ben een persoon die graag met hospitality van doen heeft, en zo doende later misschien wel een hotel/restaurant zou willen runnen.

Voor mijn stage ben ik op zoek om in bijvoorbeeld Oostenrijk, Duitsland of Frankrijk stage te lopen in een skigebied. Het liefst een stage op HBO niveau.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, of tips kunnen geven?

Bij voorbaat dank

Wellicht hebben sommige enkele ideeën, of connecties?

Als ik jou was zou ik rechstreeks contact opnemen met de skigebieden zelf en/of tourismebureau’s daar. Poging op Linkedin zou ook niet verkeerd zijn denk ik.

probeer anders eens de Landal greenparken in Oostenrijk. Gaat via de duitse site. http://www.landal.de/de-de/jobs
of misschien ook via de NL of zoals ook al gezegd de lokale bedrijven aanschrijven werkt vaak nog beter.
Succes en maak er een mooie tijd van!

PrBüro Gerlos
Hausnummer 141
6281 Gerlos
Tel. +43-5284-5244-0
Fax +43-5284-5244-24
info@zell-gerlos.at
http://www.gerlos.atobeer eens;

of;

Zeller Bergbahnen
Zillertal GmbH & Co KG
6280 Zell am Ziller,
Postfach 11
E-Mail: info@zillertalarena.com

moet zijn probeer eens.

Büro Gerlos.
www. gerlos.at

*bericht bewerkt door moderator op 16 okt 2015 18:53

Je hebt een PB

Beste wintersporters,

Ik ben 2e jaars student Facility mangement en daarnaast enorm skifanaat.
Ik heb binnen deze opleiding dan ook voor de keuzemodule event&leisure.
Volgend jaar September ga ik voor een half jaar op stage tot eind Februari.
Ik ben een persoon die graag met hospitality van doen heeft, en zo doende later misschien wel een hotel/restaurant zou willen runnen.