Stageplaats

Beste wintersporters,

Ik ben 2e jaars student Facility mangement en daarnaast enorm skifanaat.
Ik heb binnen deze opleiding dan ook voor de keuzemodule event&leisure.
Volgend jaar September ga ik voor een half jaar op stage tot eind Februari.
Ik ben een persoon die graag met hospitality van doen heeft, en zo doende later misschien wel een hotel/restaurant zou willen runnen.

Voor mijn stage ben ik op zoek om in bijvoorbeeld Oostenrijk, Duitsland of Frankrijk stage te lopen in een skigebied. Het liefst een stage op HBO niveau.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, of tips kunnen geven?

Bij voorbaat dank

Wellicht hebben sommige enkele ideeën, of connecties?

Als ik jou was zou ik rechstreeks contact opnemen met de skigebieden zelf en/of tourismebureau’s daar. Poging op Linkedin zou ook niet verkeerd zijn denk ik.

probeer anders eens de Landal greenparken in Oostenrijk. Gaat via de duitse site. http://www.landal.de/de-de/jobs
of misschien ook via de NL of zoals ook al gezegd de lokale bedrijven aanschrijven werkt vaak nog beter.
Succes en maak er een mooie tijd van!

PrBüro Gerlos
Hausnummer 141
6281 Gerlos
Tel. +43-5284-5244-0
Fax +43-5284-5244-24
info@zell-gerlos.at
http://www.gerlos.atobeer eens;

of;

Zeller Bergbahnen
Zillertal GmbH & Co KG
6280 Zell am Ziller,
Postfach 11
E-Mail: info@zillertalarena.com

moet zijn probeer eens.

Büro Gerlos.
www. gerlos.at

*bericht bewerkt door moderator op 16 okt 2015 18:53

Je hebt een PB

Beste wintersporters,

Ik ben 2e jaars student Facility mangement en daarnaast enorm skifanaat.
Ik heb binnen deze opleiding dan ook voor de keuzemodule event&leisure.
Volgend jaar September ga ik voor een half jaar op stage tot eind Februari.
Ik ben een persoon die graag met hospitality van doen heeft, en zo doende later misschien wel een hotel/restaurant zou willen runnen.

Voor mijn stage ben ik op zoek om in bijvoorbeeld Oostenrijk, Duitsland of Frankrijk stage te lopen in een skigebied. Het liefst een stage op HBO niveau.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, of tips kunnen geven?

Bij voorbaat dank

jessehuijers op 13 okt 2015 16:07

Inmiddels al wat wijzer geworden? Indien mogelijk heb ik ook nog wat adressen voor je. Waar ligt je voorkeur binnen een skigebied. Seilbahnen? Restaurant? Pistenrettung? Flugrettung? Gemeente?

@IschglSki,
Ik heb al verschillende adressen van personen weten te achter halen, helaas heeft dit tot heden niets opgeleverd.
Mijn voorkeur ligt eigenlijk een beetje in de marketingafdeling van zo’n gebied, met daarbijbehorende klantonderzoeken etc. Ik hoop dat jij nog wat mooie adresjes hebt?

Als je nou iets leuks in Kaprun vind, ik zit daar van november tot mei voor stage.

Board or go home.

Als je nou iets leuks in Kaprun vind, ik zit daar van november tot mei voor stage.

Nick Duvekot op 5 sep 2016 15:50

Wat ga je daar precies doen?

Als je nou iets leuks in Kaprun vind, ik zit daar van november tot mei voor stage.

Nick Duvekot op 5 sep 2016 15:50

Wat ga je daar precies doen?

jessehuijers op 6 sep 2016 15:31

Is het al gelukt een stageplaats te vinden ? Ik ben een tijdje niet actief geweest vandaar mijn late reactie.

Gr.

Wellicht heb je wat aan de site werkeninoostenrijk.nl

Er staan voornamelijk vacatures op maar misschien kan het je alsnog helpen met het vinden van je stageplek.

Plaats een reactie