Whatsappgroep

@Svennoo en ik hadden het (geweldige) idee om een whatsapp groep aan te maken voor de wintersporters.nl forum leden, dus als je erin wilt: stuur me een pm met je nummer of zet hem hieronder in de reacties.

Greotjes

Gang is alles

… zet hem hieronder in de reacties.

Greotjes

Jesper op 23 dec. 2013 20:41

Zijn er serieus nog mensen op deze wereld die gewoon hun 06-nummer gewoon open en bloot op internet zetten. Ik wil jullie alleen maar waarschuwen: zet nooit je nummer op internet. Er is altijd wel zo’n “grapjas” die je aanmeldt voor betaalde ringtones, etc.
BTT: Ik zal eerst een telefoon moeten hebben waar WhatsApp op kan lopen.

Om de trend door te zetten: Greotjes

@Michael. 't is je eigen keus :P
Ik wil niemand dwingen om persé een pm te sturen.
Ook al is dit een kleine moeite.

Doe dat maar dan
greotjes :)

Gang is alles

heb ook geen problemen met mensen die mij bellen :p

Certified ski-boy, glijbewijs

Mooi idee ;-) Hangout kan ook nog, kun je ook nog video bellen ;)

Het idee klinkt leuk
Maar Iets meer info over wat de intentie van de watsapp groep is, en de onderwerpen, of is het bedoeld om ski/snowboard afspraken te maken.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart gewoon slap lullen ? xd
Nee we kunnen t over van alles hebben

Gang is alles

Mooi idee ;-) Hangout kan ook nog, kun je ook nog video bellen ;)

Wouter1981 op 23 dec. 2013 23:25

Dat gaat mijn htc wildfire niet aankunnen haha

Gang is alles

@Birdheart zoiets inderdaad en natuurlijk ook geinen met elkaar. Afspraken maken kan ook natuurlijk, gebeurd ook vaak in andere groepsgesprekken waar ik in zit xD

Carnas on Tour

Ik sla even over :)

de greotjes

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

@Michael. 't is je eigen keus :P
Ik wil niemand dwingen om persé een pm te sturen.
Ook al is dit een kleine moeite.

Doe dat maar dan
greotjes :)

Jesper op 23 dec. 2013 22:13

Ik bedoelde eigenlijk alleen de opmerking “zet hem hieronder in de reacties”. Dat iemand jou een PM stuurt kan (als het goed is) niemand anders het 06-nummer zien. Maar als jij je nummer hieronder zet, kan heel de wereld dit zien.
En zoals ik al zij, er zijn altijd mensen die gaan hier misbruik van maken. (<-- Ik bedoel wanneer je het gewoon hier in de reacties zet.) Mensen gaan jou nummer doorverkopen, jij ontvangt dan allerlei berichtjes, als je pech hebt moet je er ook nog geld voor betalen. (Is een keer leuk maar als jij elke dag een sms’je van €2,- ontvangt ben je na een jaar toch 730,- euro armer.)

@Michael. 't is je eigen keus :P

Ik wil niemand dwingen om persé een pm te sturen.
Ook al is dit een kleine moeite.

Doe dat maar dan
greotjes :)

Jesper op 23 dec. 2013 22:13

Ik bedoelde eigenlijk alleen de opmerking “zet hem hieronder in de reacties”. Dat iemand jou een PM stuurt kan (als het goed is) niemand anders het 06-nummer zien. Maar als jij je nummer hieronder zet, kan heel de wereld dit zien.
En zoals ik al zij, er zijn altijd mensen die gaan hier misbruik van maken. (&lt;-- Ik bedoel wanneer je het gewoon hier in de reacties zet.) Mensen gaan jou nummer doorverkopen, jij ontvangt dan allerlei berichtjes, als je pech hebt moet je er ook nog geld voor betalen. (Is een keer leuk maar als jij elke dag een sms’je van €2,- ontvangt ben je na een jaar toch 730,- euro armer.)

Michael. op 24 dec. 2013 08:22

kun je betalen als mensen jouw sms’jes sturen? mijn nummer stond vroeger ook op hyves ( :p ) nooit last van gehad

Certified ski-boy, glijbewijs

kijk eens hoeveel nummers er op marktplaats staan, volgens mij valt het misbruik wel mee.

ik heb er in mijn omgeving nog nooit iemand iets over horen zeggen, dus ik denk dat het een beetje opgeblazen wordt.

volgens mij moet je ook voor een sms dienst aanmelden doormiddel van een sms met het betreffende nummer, ik heb nog nooit iemand zien smsen met mijn nummer omdat deze ergens vermeld staat.

bedrijven vermelden vaak ook hun mobiel nummer, in de telefoongids staan ook mobiele nummers, als dit allemaal zo fraude gevoelig was zou dit een speeltuin zijn voor GSM nummer boefjes.

uit privacy overwegingen niet op het forum plempen dat is wat anders.

het enige wat ik ooit heb gedaan is iemand, die mijn schoonzusje deed stalken, zijn nummer bij een advertentie geplaatst voor een gratis rose kakketoe af te halen.
deze "stalker" heeft nooit meer gestalkt.

p.s. Je staat er versteld van hoeveel mensen een rose kakketoe willen. XD

don't count the days, make the days count !

Voor degene die niet geloven dat er geklierd kan worden met iemands nummer als ze hem op de een of andere manier te pakken krijgen
Ik kreeg vanmorgen het volgende berricht per sms binnen.

"Merry xmas, youre mobile has just been selected in the euro xmas lotto draw, for your prise £950.000.00 contact … for claims."

Zoals altijd geld hier ook voor mij dan, als je nergens aan mee hebt gedaan kan je niets hebben gewonnen.
En als het te mooi is om waar te zijn is het dat vaak ook.

On topic: ik denk er nog even over na als ik mee ga doen

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@birdheart, dit kost jou geen geld toch?

is hoogstens irritant dat het je geld opleverd een magere £950.000.00 XD

gokje, heb je een smartphone of heeft 1 van je vrienden een smartphone?
bekijk dan eens de voorwaarden alvorens het accepteren van de app, hierbij staat 9 vd 10 x dat men jou nummer mag zien en ook al je nummers in je adresboek.
waarschijnlijk is dit ook de reden dat je deze sms krijgt, maar het kost je geen geld.

je moet je pas druk gaan maken wanneer de Nigerianen die altijd mailen voor eletronica voor een vriend uit de UK daadwerkelijk voor je deur staan met kapmessen om je kekke walkman afhandig te maken, maar voor het zover is… hang loose bro

ontopic: ik wil best meedoen, alleen maar liefhebbers hier van dezelfde hobby geen boefjes dus.

don't count the days, make the days count !

kijk eens hoeveel nummers er op marktplaats staan, volgens mij valt het misbruik wel mee.

volgens mij moet je ook voor een sms dienst aanmelden doormiddel van een sms met het betreffende nummer, ik heb nog nooit iemand zien smsen met mijn nummer omdat deze ergens vermeld staat.

bedrijven vermelden vaak ook hun mobiel nummer, in de telefoongids staan ook mobiele nummers, als dit allemaal zo fraude gevoelig was zou dit een speeltuin zijn voor GSM nummer boefjes.

Droopy-d op 24 dec. 2013 10:40

sterk!

Certified ski-boy, glijbewijs

Ik skip deze. Deels heb ik geen zin in al die honderden berichten die gaan komen en ik vind dat het forum genoeg is. :)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Oh ja ik vind het ook niet zo fijn als mensen die ik nog niet eens ooit op het forum gezien heb mijn nummer hebben.

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

@Svennoo en ik hadden het (geweldige) idee om een whatsapp groep aan te maken voor de wintersporters.nl forum leden, dus als je erin wilt: stuur me een pm met je nummer of zet hem hieronder in de reacties.

Greotjes

Jesper op 23 dec. 2013 20:41

Heb trouwens een nieuwe handtekening :P

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

@Svennoo en ik hadden het (geweldige) idee om een whatsapp groep aan te maken voor de wintersporters.nl forum leden, dus als je erin wilt: stuur me een pm met je nummer of zet hem hieronder in de reacties.

Greotjes

Jesper op 23 dec. 2013 20:41

Heb trouwens een nieuwe handtekening :P

ThijsMeeusen op 24 dec. 2013 14:02

NICEEEEEeeee
Het spam gehalte zal laag blijven hoor thijsie

Gang is alles

[quote]
Het spam gehalte zal laag blijven hoor thijsie

Jesper op 24 dec. 2013 17:04

klopt al de hele dag geen gepraat :(

Certified ski-boy, glijbewijs

Is er eigenlijk al iemand die zich heeft aangemeld in jullie WhatsApp groep? :p

We zitten nu met marcus, jesper, sven en ik

Certified ski-boy, glijbewijs

Ale vooruit ik heb m’n nr aan jesper doorgestuurd :)

Zal je zometeen wel ff toevoegen

Gang is alles

Heb zojuist ook mijn nummer verzonden.

don't count the days, make the days count !

Ik heb me aangemeld

Loat goan

Wordt het toch nog drukker (A) hahahaha

Carnas on Tour

bump
Zijn er al meer mensen die er in willen :P?

Gang is alles

Wie zitten er nu allemaal in?

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Wie zitten er nu allemaal in?

ThijsMeeusen op 18 mrt. 2014 20:13

Jorian,Niels,Sven,Marcus en ik :D

Gang is alles

Plaats een reactie