Reisadvies gevraagd naar Zermatt

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zermatt

Wat is de beste manier om Zermat te bereiken? De auto is helaas geen optie.
De trein 300Euro heen terug, lijkt tot hier toe het goedkoopste te zijn.

Die optie budgetvlucht + goedkope transfer kan ik niet vinden.
Ik vind geen goedkope* bus transfer naar Zermat. (toch niet onder de 400CHF ? ) Ik ben eerder opzoek naar een firma zoals “Bens Bus”, tips iemand ?

(Vanuit Antwerpen)

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 30 jul 2017 01:54: Titel inhoud gegeven en in juiste subforum geplaatst

Met hoeveel personen reis je?
Vanaf komend seizoen kan je vanuit Antwerpen vliegen naar Sion.
Powdair verzorgt ook een transfer naar Zermatt maar reken op ongeveer hetzelfde bedrag als hetgene je noemde.
https://www.powdair.ski

*bericht bewerkt door hanss op 30 jul 2017 09:03

Nog een mogelijkheid is vanuit Schiphol met Transavia naar Zurich te vliegen (prijs maart 2018. : 136 euro incl bagage) en vandaar verder met de trein.

Auto helemaal geen optie, als in ik zou op die en die datum graag met iemand meerijden, betaling in overleg?

Auto helemaal geen optie, als in ik zou op die en die datum graag met iemand meerijden, betaling in overleg?

Zjanke op 30 jul 2017 10:45

Dat is natuurlijk ook een optie, bestaan daar sites voor? Of kan ik dat hier op het forum posten. Mijn start en einddatum is vrij flexibel maar ik denk toch aan 2 weken te skieen daar.

Ik heb daar een hostel gevonden voor 552Euro met ontbijt er bij :o (al is de ski-pas al een stuk duurder dan dat :) )

*bericht bewerkt door Anon5710 op 30 jul 2017 11:20

Blablacar.nl of inderdaad hier posten, gebeurt wel vaker.

Met hoeveel personen reis je?
Vanaf komend seizoen kan je vanuit Antwerpen vliegen naar Sion.
https://www.powdair.ski

hanss op 30 jul 2017 08:16

Besloten om deze optie te nemen, het gemak van dichtbij te vertrekken, niet lang onderweg te zijn, niet te moeten afspreken met andere mensen. Is mij zeker de kleine meerprijs waard (tov. auto delen)

@mods Misschien de pagina van Zermatt updaten, daar staat dat Geneva het dichtstbijzijnde vliegveld is. Zonder hanss had ik dat niet gevonden.

Tis natuurlijk privé, maar heb je afgesproken daar of ga je 2 weken alleen trainen of iets dergelijks?

Met hoeveel personen reis je?

Vanaf komend seizoen kan je vanuit Antwerpen vliegen naar Sion.
https://www.powdair.ski

hanss op 30 jul 2017 08:16

Besloten om deze optie te nemen, het gemak van dichtbij te vertrekken, niet lang onderweg te zijn, niet te moeten afspreken met andere mensen. Is mij zeker de kleine meerprijs waard (tov. auto delen)

@mods Misschien de pagina van Zermatt updaten, daar staat dat Geneva het dichtstbijzijnde vliegveld is. Zonder hanss had ik dat niet gevonden.

Anon5710 op 30 jul 2017 14:09

Ga ik naar kijken idd

Click. Click. Peace

Ik ben geen atleet ofzo hoor. :)
Dat gaat gewoon de jaarlijkse vakantie worden. Ik ga nu 2 weken omdat het financieel aantrekkelijker is. (Vorig jaar ben ik in totaal 5 weken gaan skiën) En moest je 2 weken nog nooit gedaan hebben, kan ik het anders best aanraden. :)

Ik ga eigenlijk bijna altijd alleen skiën, geen vrienden zijn geïnteresseerd in de frequentie ski-vakanties en wat ik op de piste doe. Het doel is 80km per dag te doen, ik betaal niet zoveel geld om te gaan pintelieren of stil te staan, dat kan ik thuis ook doen.

*bericht bewerkt door Anon5710 op 30 jul 2017 16:14

Doe je goed!

Ik ben geen atleet ofzo hoor. :)
Dat gaat gewoon de jaarlijkse vakantie worden. Ik ga nu 2 weken omdat het financieel aantrekkelijker is. (Vorig jaar ben ik in totaal 5 weken gaan skiën) En moest je 2 weken nog nooit gedaan hebben, kan ik het anders best aanraden. :)

Ik ga eigenlijk bijna altijd alleen skiën, geen vrienden zijn geïnteresseerd in de frequentie ski-vakanties en wat ik op de piste doe. Het doel is 80km per dag te doen, ik betaal niet zoveel geld om te gaan pintelieren of stil te staan, dat kan ik thuis ook doen.

Anon5710 op 30 jul 2017 16:11

Een man naar mijn hart, maar ik denk dat er hier op het forum nog wel gelijke zielen zijn die ook zo hun vakantie beleven…
Al moet ik zeggen dat ik de voorbije jaren ook altijd probeerde enkele dagen alleen te gaan, met niemand rekening houden je eigen tempo enz… zalig, maar heeft dan ook weer sociale nadelen :-(

Al moet ik zeggen dat ik de voorbije jaren ook altijd probeerde enkele dagen alleen te gaan, met niemand rekening houden je eigen tempo enz… zalig, maar heeft dan ook weer sociale nadelen :-(

Bruno op 30 jul 2017 17:06

Ik ben meestal zo afgepeigerd dat ik tegen 9 uur toch in slaap val. Al zal ik in een hostel wel makkelijk iemand tegen komen om iets met te gaan drinken.

Plaats een reactie