Spontane meid zoekt reisgenootje(s) naar Val Thorens

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Hoi wintersportloverss,

Ik zoek iemand of meerdere mensen om samen mee op wintersport te gaan naar Val Thorens! Ergens in het nieuwe jaar, heb nog geen datum, maar daar komen we wel uit. Ik ben anders van plan om alleen te gaan, maar dat is toch best prijzig en meer gezelschap is alleen maar leuker!

Ik ben zelf al 4x in val thorens geweest en hou van het mooie skigebied, het eten en drinken en de feestjes!

Ik ben spontaan, gezellig, gek, op zijn tijd ook serieus, skiër, makkelijk in de omgang en pas me snel aan!

Via dit forum heb ik 2 jaar geleden ook leuke mensen ontmoet voor een wintersporttripje en hopelijk gaat dit nu weer lukken!

Lijkt het je leuk om lekker van de sneeuw en de pistes genieten, kilometers te maken!! maar ook in voor een gezellige borrel/feestje?! Laat het dan weten!!
Wie weet komt er wat leuks uit voort :D

Dikke sneeuwbalkuss,

Renske

Val Thorens is inderdaad meer dan geschikt om veel kilometers te maken.

In 2014 ben ik via dit forum met een groepje naar Briançon geweest, Val Tho, Alpe d’Huez of Briançon is mij in principe om het even. Gebieden zijn alle drie zéér uitgestrekt.

Ik kwam deze goede deal tegen (ik heb verder zelf geen aandelen in Sunweb) met name vertrek op 3 december voor 8 dagen inclusief skipas is bij 4 personen erg scherp geprijsd maar latere data en eventueel korte tripjes zijn ook zeer goed te doen:

http://wintersport.sunweb.nl/frankrijk/alpe_dhuez_grand_doma…

Thanks! Ik zal is kijken :)

Misschien ergens eind maart een optie ?

Ja ik zit dan wel beetje met school… dus dat ligt er een beetje aan wat ik voor serieuze opdrachten/toetsen er gepland zijn haha

Laat het me maar weten, ik zit sowieso tot begin/midden maart in Oostenrijk les te geven :) PM mag

Okee ik hou het in gedachte en zal je anders een berichtje sturen! :)

Gang is alles
A winter without powder isn't a winter!

De belangrijkste vraag: ben je net single, jong, kwetsbaar en eenzaam?

Certified ski-boy, glijbewijs

Haha nee zeker niet!

Hoi Renske,

Ik zou wel mee willen, graag buiten de voorjaars vakantie om. Liefst ergens eind Januari.
Zelf ben ik een ervaren boarder en maak ook graag lange tochten.
Ben niet zon feest ganger, maar ben wel aangenaam gezelschap.

Groet, Mark. (34 j)

VT is wel een enorm hengstenbal.
Toch wel iets om rekening mee te houden.

Wat MarceldeSkier inderdaad zegt…

…Dat was nog wel iets wat ik me afvroeg: heb je boven alles een voorkeur voor Val Thorens? Of maakt het wanneer de data en het totaalpakket goed zijn niet zoveel uit of het Alpe d’Huez, Briançon of Val Thorens is?

Wat jullie zeggen is inderdaad waar haha
Mn voorkeur voor valtho is meer dat er grote kans is als ik daar naar toe ga ik mensen ken die daar werken/draaien en omdat het een beetje als thuiskomen voelt. Zal 5e keer worden daarheen.

Maar wat arthur ook zegt als het totaalpakket goed is ben ik zeker bereid om naar een voor mij nieuw gebied te gaan! Nieuwe avonturen zijn nooit slechte ideeen!

Goedenavond Renske,

Na een aantal jaren naar Oostenrijk te zijn geweest willen een goede vriend en ik van 14 tot en met 21 januari naar Val Thorens gaan. We hebben nog 2 plekken vrij en willen eind van de week wat gaan boeken. Mocht je interesse hebben laat maar weten. We hebben nog 2 plekjes vrij in de auto

Ik ben ook wat op zoek naar eventueel reisgenoot. Ik ga in April ook al een weekje naar Val Tho, met de vriendin. Nu ik heb namelijk een hoop meer verlof op het werk en zou dus nog ergens in Januari willen gaan, of een short trip naar ergens anders.

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

Als de reis ergens begin maart plaats gaat vinden dan ben ik zeker geïnteresseerd ! Ik ben nog nooit in Frankrijk op wintersport geweest dus ben zeer benieuwd. Ik zal je nog even een pm sturen.

Ik zit te denken om eind feb te gaan dus mocht je rond die datum ook kunnen ben ik van de partij. Vervoer is geen probleem en voor een feestje ben ik altijd in.

Gr,

Patrick

Ik wil ook graag met iemand of een aantal mensen op wintersport gaan.
Ik ben snowboarder en ben een gevorderde beginner (als dat bestaat) met andere woorden ik kom vrij goed een piste af.

Ik kan in Januari en Februari en heb een voorkeur voor Oostenrijk maar zolang er goed hoge bergen zijn (om niet op dooiende pistes te hoeven boarden). Ik wil ongeveer een weekje gaan…
Ik ben wel van een drankje drinken in de avond maar zuipen doe ik niet.

Renske ik kan je de basis van snowboarden leren… de theorie is pretty easy, maar de praktijk… pfff ;-)
Mochten er nog meer mensen willen… ik hoor het graag!
Ik ben man/30 jaar (bijna volwassen)

Groetjes,
Sjoerd

Mocht je nog even geduld hebben, Wij zijn met een groep van 5 en hebben nog een plaats over in de auto voor dutchweek in Val Thorens.

Stuur me een PM mocht je interesse hebben.

(ik ben 22, groep is ong. even oud met een uitschieter naar 29)

Bedankt jan willem voor je reactie!
Dit is alleen in een periode dat ik niet kan…

Veel plezier !!

@Sjizz, Open even je eigen topic, voordat je die van een ander overneemt.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Ik las dat je jong,eenzaam,single en kwetsbaar bent.Info van @Jorian

Tip:
Ga niet naar Val Thorens dan voel je je nog beroerder.
Ik ga zeker niet mee.
Ga lekker naar Oostenrijk.
Veel gezelliger.

TS is 4x in Valtho geweest, dus die weet heus wel wat ze er wel of niet kan verwachten @Hooykaas.

Oh Santa! Fresh snow, my favourite! How did you know?

Plaats een reactie