Is dit echt??

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sankt Anton am Arlberg

Ik zie deze foto nu een paar keer voorbij komen op diverse media, maar is dit echt? Hoe wordt dat volgende week dan wel niet…

null

*bericht bewerkt door moderator (Rene) op 22 feb 2017 19:36: Topic van subforum verplaatst. Algemeen drukte topic geworden.

Winterberg bij de Schneewittchen na de lunch?

Nee, St. Anton schijnt…, niet te geloven

“Voor de Arlenmähder, nog nooit z’n drukte gezien voor een stoeltjeslift (6)”

*bericht bewerkt door HN65 op 22 feb 2017 19:49

Omg , ik vond de kreuzwankl lift in Garmisch al druk maandag, maar daar stond nog geen 10% van wat hier staat.

Ja @HN65, wat je ziet is echt. Iemand zonder helm… Welke oliebol draagt er tegenwoordig geen helm meer… Niet normaal.

A winter without powder isn't a winter!

Omhoog lopen is waarschijnlijk nog sneller…

Doldwaze dagen?

Vandaag met mijn dochtertje geskied in Pelvoux. Geen rij gezien ;-)

Click. Click. Peace

dubbel

*bericht bewerkt door Superskismurf op 22 feb 2017 20:48

Is het gratis? Of is geert wilders aan het skiën onder verscherpte beveiliging

*bericht bewerkt door Superskismurf op 22 feb 2017 20:51

Ja @HN65, wat je ziet is echt. Iemand zonder helm… Welke oliebol draagt er tegenwoordig geen helm meer… Niet normaal.

Joostw op 22 feb 2017 19:52

Zeker nog niet in Italië geweest. Daar geven ze zelfs les zonder helm. Goed voorbeeld ?

May the ski force be with you !!

Maar ze staan in de rij. Waarom zou je in de rij een helm op je hoofd zetten? Misschien hebben ze wel een helm, maar niet op en bijvoorbeeld in de hand of rugzak ;). Ik zou 'm ook niet opzetten buiten het skien om. Doe ik met fietsen ook niet en kan dat ding prima op mijn rugzak worden vastgezet.

Not all who wander are lost

Kon wel iets op de grond liggen…

Winterberg 6 januari jl…??

null

@Shuffle, mittagsruhe bij de lift ;) Als ik zo zou moeten gaan skiën is voor mij de lol er af, wat een menigte. Voor dat je aan de beurt bent sluiten diegene die daar al boven zijn weer onderaan in de rij :(
Net als de foto van @HN65. Ik sla deze weken wel over, ff thuis aan het werk ;)

Dienten Die Alte schule

Was vandaag uit Warth naar St Anton geskied. Heb geen enkele rij in St Anton gezien zelfs niet aan de gondel.

@Elly3: afgelopen week in dit bijzonder mooie gebied geweest! Jou niet onbekend…

null

null

Ook bij de Nebelhorn kan het druk zijn.
Nadeel van een gondel, wij moesten 30 min wachten en dit was de rij toen wij omhoog gingen vorige week donderdag.

Ben benieuwd hoe het deze week gaat daar.

*bericht bewerkt door Rogierhgv op 27 feb 2017 21:05

Ja @Shuffle had ik gezien in je topic :D

Dienten Die Alte schule

Ik kreeg vanochtend van Weerman @roel deze foto:

https://cdn.wintersport.nl/forum/18/16596a293b900781079c4062...

Terwijl het daar een paar weken geleden toen ik er was zo uit zag:

https://cdn.wintersport.nl/forum/18/40ff801dcbef0eb900103a0d...

Toch wel erg zuur als je net van die vakantie afhankelijk bent zegt, gelukkig ben ik het niet!

*bericht bewerkt door Rene op 27 feb 2017 21:38

null

Zag deze vandaag op twitter voorbij komen.
Fellhorn verbinding met de Kanzelwand, Kleinwalsertal
Kon er vorige week meteen door de poortjes ?

Twee weken geleden nog in de Helm bak gestaan, met 20 man hooguit.

Wel veel sneeuw verdwenen in Sextner dolomiten, zie nu alleen nog witte banen op de achtergrond

*bericht bewerkt door Superskismurf op 27 feb 2017 21:19

Ik kreeg vanochtend van Weerman @roel deze foto:

Toch wel erg zuur als je net van die vakantie afhankelijk bent zegt, gelukkig ben ik het niet!

Rene op 27 feb 2017 21:07

Oostenrijk valt imo sowieso te vermijden in het hoogseizoen…

Nu hebben we wel antwoord op de vraag in een ander topic waar iedereen gebleven is…:-D. Topic gestart door @RFKANGOO meen ik, waar @Gigi het zich ook afvroeg

null

Zag deze vandaag op twitter voorbij komen.
Fellhorn verbinding met de Kanzelwand, Kleinwalsertal
Kon er vorige week meteen door de poortjes ?

Rogierhgv op 27 feb 2017 21:13

Ik hoop dat het er volgende week een stuk rustiger is …

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Ja @HN65, wat je ziet is echt. Iemand zonder helm… Welke oliebol draagt er tegenwoordig geen helm meer… Niet normaal.

Joostw op 22 feb 2017 19:52

Niet te snel oordelen. Bij zonnig weer met hoge temperaturen draag ik ooit nooit een helm. Ik kan namelijk niet goed tegen een oververhit hoofd en nadat ik een keer bijna van mijn stokje ben gegaan omdat het ondraaglijk heet werd onder mijn helm, draag ik hem op warme dagen niet meer. Voor mijn eigen veiligheid.

De horror!! Daar wil je toch niet tussen staan?! :o

Mocht ik toch echt een keer onverhoopt in de vakantie op wintersport “moeten”, dan zoek ik wel een kleiner en onbekend gebied uit…

Ik zag het vanmorgen al @Rogier. Leuk hoor! Prima ook met kinderen inderdaad (wel wat ver rijden)…

@Harm zonder files komt dat ook weer in een ander daglicht te staan. Maar zoals Pelvoux zijn er zovele gebiedjes in de Alpen, ook dichterbij. (In elk Alpenland)

Click. Click. Peace

Plaats een reactie